VZ |
Výměna vadných dílů ve zdroji UPS v objektu Olšanská, Praha 3
|
31.03.2016 09:00 |
|
Jedná se o výměnu vadných dílů ve zdroji UPS v objektu Olšanská, Praha 3 u kterých již uplynula výrobcem stanovená doba životnosti. |
Zadáno |
VZ |
Program na správu pohledávek
|
05.04.2016 10:00 |
|
Zajištění pronájmu softwarových licencí na správu pohledávek a souvisejících služeb s přístupem 10-ti osob, bezproblémové fungování Systému na serveru Poskytovatele s chráněným přístupem, zaškolení 10-ti uživatelů v místě sídla zadavatele, zajištění technické podpory Systému, zajištění úpravy a aktualizace Systému v návaznosti na změnu legislativy |
Zrušeno |
VZ |
Nákup tiskárny na výrobu služebních průkazů
|
23.03.2016 09:00 |
|
Jedná se o nákup tiskárny na výrobu služebních průkazů pro bezpečnostní odbor MV ČR Praha 7.
Tiskárna FARGO HDP 5000 - retransferenční - záruka kvality šetrného potisku čipových bezkontaktních karet CR 80 (u nás karty ISO 30+ výrobce Indala). Ročně potisk cca 4 500 - 5 500 kusů karet. Nutnost servisu do24 hodin od objednání po dobu minimálně 3 let. |
Zadáno |
VZ |
Rámcová smlouva na "Dodávky ostatního a kovového nábytku pro rok 2016-2017"
|
08.03.2016 08:00 |
|
Nákup kovového nábytku - 1 ks plechová uzamykatelná skříň cca 1,5 x 1,2 m včetně vnitřních polic, 1 ks kontejner pojízdný plechový, uzamykatelný, 3 ks skříňka plechová uzamykatelná na ukládání drobných cenností o rozměrech cca šířka 50 x výška 50 x hloubka 35 cm |
Zadáno |
VZ |
Nákup bezpečnostního rámu a rentgenu pro kontrolu zavazadel
|
08.03.2016 09:00 |
|
Jedná se o nákup bezpečnostního rámu a rentgenu pro kontrolu zavazadel pro areál Centrotexu, Praha 4, vstup B. |
Zadáno |