Výpis systémových zpráv
Elektronické tržiště Gemin zahájilo provoz
Jak bude další postup?
Dodavatelé i zadavatelé se již mohou registrovat na běžícím tržišti Gemin. Pro úspěšnou registraci je potřeba:
- znát údaje o organizaci,
- mít platný výpis z obchodního rejstříku,
- disponovat elektronickým podpisem vystavený na osobu oprávněnou jednat za organizaci.
Pokud jste již udělali před-registraci, stačí se přihlásit a doplnit požadované dokumenty (viz níže) a žádost podepsat.
Schválený provozní řád je k dispozici na informační desce tržiště Gemin. Provozní řád uvádí, že:
Jako přílohu žádosti o registraci je žadatel o registraci povinen předložit výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán. V případě, že žadatel nebyl zřízen zákonem, ani není veden v obchodním rejstříku či jiné obdobné evidenci, je povinen předložit zřizovací (zakladatelský) dokument. Z předložených dokumentů musí být zřejmé, kdo je oprávněn jednat jménem žadatele. Jako přílohu žádosti o registraci přiloží žadatel také doklad jednající osoby o oprávnění jednat jménem či za žadatele.
Požadované dokumenty je možné doplnit po přihlášení do systému. Již registrované dodavatele i zadavatele budou pracovníci helpesku postupně kontaktovat. O schválení žádosti o registraci bude žadatel vždy informován prostřednictvím emailu.
Elektronický podpis
Pro práci s tržištěm bude nutné mít k dispozici elektronický podpis, připravili jsme pro vás stručný návod jak na to.
Školení
Primárně pro zadavatele, ale i pro dodavatele nabízíme možnost školení práce s elektronickým tržištěm Gemin.