Výpis systémových zpráv
Druhý rok provozu našeho elektronického tržiště Gemin
A co se nám společnými silami v uplynulém roce podařilo? Jako prvnímu tržišti v republice se nám povedlo projít celým certifikačním procesem a uvést elektronické tržiště Gemin do ostrého provozu. Od té doby – déle jak osm měsíců - jsme dělali maximum pro úpravy systému a jeho přizpůsobením potřebám našich klientů v rámci platné legislativy. Snažili jsme se, aby byl systém co nejjednodušší, ale komplexní, aby byl uživatelsky příjemný a přehledný, aby služby s ním spojené, ať už jde o technickou podporu nebo aditivní služby, byly na vysoké úrovni. Naším cílem je zachovat dynamiku, kterou jsme prezentovali minulý rok a udržet si pozici inovátora, který nejčastěji představuje novinky a vylepšení tržiště.
Za dobu fungování elektronického tržiště Gemin bylo jeho prostřednictvím realizováno více jak 3300 zakázek v celkové předpokládané hodnotě bezmála půl miliardy Kč. Systém je využívám téměř třemi sty veřejnými zadavateli z řad ministerstev, jejich organizačních složek, organizací státní správy a samosprávy.
Jsme také velmi rádi, že se nám podařilo získat více jak 5000 kvalitních dodavatelů, bez kterých by žádné tržiště nedávalo smysl. Velmi si vážíme jejich přízně a i v tomto roce budeme pracovat na tom, aby se databáze dodavatelů dále zvětšovala a zkvalitňovala.
Uplynulý rok byl pro nás, veřejné zadavatele i dodavatele, ve znamení přizpůsobení se novým pravidlům a způsobům práce. Jsme přesvědčeni o tom, že jsme v této zkoušce uspěli. My i vy. Nyní je před námi další nová etapa, kdy budeme neustále pracovat na nových službách a zkvalitnění těch stávajících, kdy budeme zúročovat nasbírané zkušenosti a dělat vše pro to, abychom si udrželi a zasloužili vaši důvěru.
Děkuji za vaši přízeň a za celý tým systému Gemin vám přeji vše dobré do roku 2013.
David Horký, Radek Platzer
ředitelé elektronického tržiště Gemin