VZ |
Nákup vozíku na přepravu pošty
|
19.04.2017 12:00 |
|
Nákup vozíku dle obrázku dle přílohy na převážení pošty. Cenu uveďte včetně DPH a dopravy. |
Zrušeno |
VZ |
Originální spotřební materiál do tiskáren - KrP Liberec
|
19.04.2017 08:00 |
|
Originální spotřební materiál do tiskáren |
Zadáno |
VZ |
HYGIENICKÉ POTŘEBY včetně rozvozu na 9 pracovišť v Praze s poskytnutím...
|
19.04.2017 10:00 |
|
Zadávacího řízení se může podle § 38 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek účastnit pouze dodavatel zaměstnávající na chráněných pracovních místech podle
zákona o zaměstnanosti alespoň 50 % osob se
zdravotním postižením z celkového počtu svých zaměstnanců.
Závoz do sedmi pracovních dní po obdržení závazné objednávky zdarma, s roznosem do kanceláří.
Před závozem je nutno... |
Zadáno |
VZ |
Nákup tonerů a válců KoP Bruntál
|
19.04.2017 09:00 |
|
Nákup tonerů a válců KoP Bruntál |
Zadáno |
VZ |
KANCELÁŘSKÉ POTŘEBY včetně rozvozu na 9 pracovišť v Praze
|
19.04.2017 10:00 |
|
KANCELÁŘSKÉ POTŘEBY
Závoz do sedmi pracovních dní po obdržení závazné objednávky zdarma, s roznosem do kanceláří.
Před závozem je nutno se s daným pracovištěm domluvit na době dodání, kontakty viz. příloha.
Celkovou fakturu předat na centrální pracoviště Domažlická 11 se splatností 14 dní po průkazném převzetí zboží zadavatelem společně s kopiemi všech potvrzených dodacích listů. Jako... |
Zadáno |