VZ |
Rámcová smlouva na dodávky kancelářských potřeb pro rok 2014-2015
|
06.02.2015 08:00 |
|
Dodávka kancelářských potřeb. Součástí výzvy pro podání nabídek bude přílohou - rozlišení a upřesnění položek dle faktur na jednotlivé odbory |
Zadáno |
VZ |
Rámcové smlouvy na dodávky ostatního nábytku a kovového nábytku v roce...
|
30.01.2015 08:00 |
|
Dodávka 13 ks křesel /židlí/ konferenčních. Specifikace: kovová konstrukce, s područkami, sedák a opěradlo - kvalitní PUR pěna, potahový materiál - odolnost proti prodření 100 000 cyklů, černé provedení, do hmotnosti 100 kg, šířka židle do 44 cm, odlehčená., HMOTNOST KŘESLA DO 6-ti kg. Požadujeme od dodavatele vyobrazení židlí /křesel s technickými parametry. |
Zadáno |
VZ |
Nákup varné a mycí technologie pro výdejnu stravy Peleova (Bubeneč)...
|
09.02.2015 10:00 |
|
jedná se o pořízení varné a mycí technologie pro výdejnu stravy Peleova (Bubeneč) Praha 7, podrobná specifikace, technické parametry a návrh SoD budou přílohou výzvy k podání nabídky |
Zadáno |
VZ |
Nákup streamovacího a záznamového zařízení
|
03.02.2015 09:00 |
|
Jedná se o o pů
Jedná se o pořízení streamovacího a záznamového zařízení včetně instalace, konfigurace a zaškolení a pořízení videokonferenční sestavy Cisto SX20 |
Zadáno |
VZ |
Opakované vyhotovení znaleckých posudků vozidel
|
28.01.2015 10:30 |
|
jedná se o opakované vyhotovení znaleckých posudků vozidel |
Zadáno |