VZ |
Rámcová smlouva na dodávky kancelářských potřeb pro rok 2014-2015
|
12.03.2015 08:00 |
|
Dodávka kancelářských potřeb. Součástí výzvy pro podání nabídky je příloha - "Rozlišení položek dle faktur na jednotlivé odbory" |
Zadáno |
VZ |
Výměna protipožárních dveří v rámci realizace projektu MŠ - Letná
|
17.03.2015 09:00 |
|
Jedná se o výměnu protipožárních dveří - změna hranice objektu a její oddělení veřejné a neveřejné části budovy dle schválené projektové dokumentace. |
Zadáno |
VZ |
Rámcová smlouva na dodávky kancelářských potřeb-skartovačky, zpětné...
|
09.03.2015 08:00 |
|
Nákup 2 ks stolních kalkulaček, 8 místný displej, třítlačítková paměť, bateriové napájení 1 x LR6 /např. CITIZEN SDC-805BN/ |
Zadáno |
VZ |
Nákup obálek a poštovních tašek. Tabulka požadovaných typů obálek a...
|
11.03.2015 08:00 |
|
Nákup obálek a poštovních tašek. Tabulka požadovaných typů obálek a poštovních tašek je součástí výzvy k podání nabídek jako příloha. Dále je požadován kvalitní papír /ne recyklovaný/ |
Zadáno |
VZ |
Zajištění pronájmu, parkování a cateringových služeb
|
16.03.2015 09:00 |
|
Jedná se o zajištění pronájmu sálu, souvisejících prostor a cateringových služeb pro 500 osob v souvislosti s pořádáním reprezentačního plesu PPČR. Dále je předmětem veřejné zakázky zajištění parkování pro 200 vozidel účastníků plesu. |
Zadáno |