VZ |
Kancelářské a hygienické potřeby včetně rozvozu
|
28.01.2013 10:30 |
|
Kancelářské a hygienické potřeby
Závoz do 3 dnů po obdržení závazné objednávky zdarma, s roznosem do kanceláří.
Celkovou fakturu předat na centrální pracoviště Domažlická 11.
Splatnost faktury do 7 dnů po průkazném převzetí zboží zadavatelem.
VZ v souladu s §18 ods.5 a §12ods.3 zákona č.137/2006Sb. v platném znění,o veřejných zakázkách. |
Zadáno |
VZ |
Kancelářské potřeby 1/13 - KoP Tachov
|
18.01.2013 12:00 |
|
Kancelářské potřeby |
Zadáno |
VZ |
Kancelářské potřeby pro projekt RESTART
|
21.01.2013 09:00 |
|
Poptáváme kancelářské potřeby - viz. příloha. V tomto výběrovém řízení rozhodne nejnižší CELKOVÁ cena za všechny kancelářské potřeby. Maximální cena je uvedena v příloze. V případě dotazů ohledně parametrů jednotlivých kancelářských potřeb se můžete obrátit na paní Pudilovovu tel.: +420950171627. |
Zrušeno |
VZ |
Vizitky a razítka
|
21.01.2013 09:00 |
|
Poptáváme výrobu vizitek a razítek- viz. příloha. Příloha má dvě části neboť se jedná o dva samostatné projekty. Z tohoto důvodu budeme požadavot i dvě samostatné faktury.V tomto výběrovém řízení rozhodne nejnižší CELKOVÁ cena za všechny vizitky a všechna razítka za oba projekty dohromady. Avšak maximální cena za každý projekt zvlášť je uvedena v příloze. Vzor vizitek je vložen jako třetí... |
Zadáno |
VZ |
Kancelářské potřeby
|
21.01.2013 09:00 |
|
Poptáváme kancelářské potřeby - viz. příloha. Příloha má dvě části neboť se jedná o dva samostatné projekty. Z tohoto důvodu budeme požadavot i dvě samostatné faktury.V tomto výběrovém řízení rozhodne nejnižší CELKOVÁ cena za všechny kancelářské potřeby za oba projekty dohromady. Avšak maximální cena za každý projekt zvlášť je uvedena v příloze. V případě dotazů ohledně parametrů jednotlivých... |
Zrušeno |