Domů  /  Katalog organizací  /  Profily zadavatelů  /  Úřad práce ČR

Výpis systémových zpráv

Úřad práce ČR

Název: Úřad práce ČR
Právní forma: Organizační složka státu
IČO: 72496991
Tel (ústředna): +420950180314
Kategorie zadavatele: Česká republika (dle § 4 odst. 1 písm. a) ZZVZ)
Hlavní předmět činnosti: Služby pro širokou veřejnost, Sociální služby
Profil zadavatele v e-tržišti: https://www.gemin.cz/profil/ceska-republika-urad-prace-ceske-republiky
Profil zadavatele (www adresa): https://mpsv.ezak.cz/profile_display_14.html¨
Kontaktní osoba: Siegl Karel
Webová adresa: http://portal.mpsv.cz/upcr/

Sídlo/místo podnikání:

Ulice: Dobrovského 1278/25
Obec: 170 00 Praha Praha 7
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)

Seznam zakázek zadavatele

Název Lhůta pro podání nabídky
VZ Kancelářské a hygienické potřeby včetně rozvozu 28.01.2013 10:30
Kancelářské a hygienické potřeby Závoz do 3 dnů po obdržení závazné objednávky zdarma, s roznosem do kanceláří. Celkovou fakturu předat na centrální pracoviště Domažlická 11. Splatnost faktury do 7 dnů po průkazném převzetí zboží zadavatelem. VZ v souladu s §18 ods.5 a §12ods.3 zákona č.137/2006Sb. v platném znění,o veřejných zakázkách. Zadáno
VZ Kancelářské potřeby 1/13 - KoP Tachov 18.01.2013 12:00
Kancelářské potřeby Zadáno
VZ Kancelářské potřeby pro projekt RESTART 21.01.2013 09:00
Poptáváme kancelářské potřeby - viz. příloha. V tomto výběrovém řízení rozhodne nejnižší CELKOVÁ cena za všechny kancelářské potřeby. Maximální cena je uvedena v příloze. V případě dotazů ohledně parametrů jednotlivých kancelářských potřeb se můžete obrátit na paní Pudilovovu tel.: +420950171627. Zrušeno
VZ Vizitky a razítka 21.01.2013 09:00
Poptáváme výrobu vizitek a razítek- viz. příloha. Příloha má dvě části neboť se jedná o dva samostatné projekty. Z tohoto důvodu budeme požadavot i dvě samostatné faktury.V tomto výběrovém řízení rozhodne nejnižší CELKOVÁ cena za všechny vizitky a všechna razítka za oba projekty dohromady. Avšak maximální cena za každý projekt zvlášť je uvedena v příloze. Vzor vizitek je vložen jako třetí... Zadáno
VZ Kancelářské potřeby 21.01.2013 09:00
Poptáváme kancelářské potřeby - viz. příloha. Příloha má dvě části neboť se jedná o dva samostatné projekty. Z tohoto důvodu budeme požadavot i dvě samostatné faktury.V tomto výběrovém řízení rozhodne nejnižší CELKOVÁ cena za všechny kancelářské potřeby za oba projekty dohromady. Avšak maximální cena za každý projekt zvlášť je uvedena v příloze. V případě dotazů ohledně parametrů jednotlivých... Zrušeno
1 ... 711 811 891 901 909 910 911 912 913 921 931 ... 970
Identifikátor profilu zadavatele: 493884
Bankovní spojení:
Název účtu:
Předčíslí účtu:
Číslo účtu:
Kód banky:
IBAN:
SWIFT:

Kontaktní adresy v registru dodavatelů

Kontextová navigace