VZ |
Kancelářské a hygienické potřeby včetně rozvozu na 3 pobočky v Praze
|
20.02.2013 10:00 |
|
Kancelářské a hygienické potřeby
Závoz do 5ti pracovních dní po obdržení závazné objednávky zdarma, s roznosem do kanceláří.
Celkovou fakturu předat na centrální pracoviště Domažlická 11 se splatností 7 dní po průkazném převzetí zboží zadavatelem.
VZ v souladu s §18 odst. 5 a §12 odst. 3 zákona č. 137/2006 Sb. v platném znění o veřejných zakázkách. |
Zadáno |
VZ |
Kancelářské a hygienické potřeby včetně rozvozu
|
14.02.2013 10:00 |
|
Kancelářské a hygienické potřeby
Závoz do 5ti pracovních dní po obdržení závazné objednávky zdarma.
Fakturu předat při převzetí zboží se splatností 7 dní.
VZ v souladu s §18 odst. 5 a §12 odst. 3 zákona č. 137/2006 Sb. v platném znění o veřejných zakázkách |
Zadáno |
VZ |
Kancelářské potřeby - ÚPČR KrP v Plzni
|
08.02.2013 10:00 |
|
Kancelářské potřeby |
Zadáno |
VZ |
Baterie do UPS pro ÚP ČR, KoP Rokycany
|
|
|
Náhradní baterie do UPS a notebooku. |
Zrušeno |
VZ |
Nákup kancelářského papíru KrP Příbram
|
08.02.2013 11:00 |
|
Nákup kancelářského papíru A4, A3 |
Zadáno |