VZ |
Kancelářské potřeby KrP v Příbrami
|
24.04.2013 11:00 |
|
Nákup kancelářských potřeb dle příloh, dovoz na místo určení dle příloh. |
Zadáno |
VZ |
Kancelářské a hygienické potřeby včetně rozvozu na 3 pobočky v Praze
|
25.04.2013 10:00 |
|
Kancelářské a hygienické potřeby
Závoz do 5ti pracovních dní po obdržení závazné objednávky zdarma, s roznosem do kanceláří.
Celkovou fakturu předat na centrální pracoviště Domažlická 11 se splatností 7 dní po průkazném převzetí zboží zadavatelem.
VZ v souladu s §18 odst. 5 a §12 odst. 3 zákona č. 137/2006 Sb. v platném znění o veřejných zakázkách.
|
Zadáno |
VZ |
Nákup kancelářského papíru KrP Příbram
|
25.04.2013 11:00 |
|
Nákup kancelářského papíru A4, A3 |
Zadáno |
VZ |
Kancelářské potřeby-KoP PJ
|
23.04.2013 12:00 |
|
kancelářské potřeby - viz příloha se soupisem 39 položek zboží |
Zadáno |
VZ |
Kancelářské potřeby pro ÚP Jablonec nad Nisou
|
24.04.2013 09:00 |
|
Kancelářské potřeby pro ÚP Jablonec nad Nisou |
Zadáno |