VZ |
nákup kancelářský potřeb - Vyškov
|
13.06.2013 10:00 |
|
kancelářské potřeby - cena včetně režijních nákladů, dovoz na místo určení včetně uložení na požadované místo. |
Zadáno |
VZ |
15 ks kancelářských židlí s područkami
|
17.06.2013 13:00 |
|
Nákup 15 ks kancelářských židlí s područkami:
židle musí mít synchronní mechaniku, černé čalounění s prodyšnou látkou, kovový kříž, výška zdvihu sedáku 45-70 cm, šířka sedáku vč. područek 59 cm, hloubka sedáku 49 cm, opěrka zad polohovací, záruka 36 měsíců, nostnost 130 kg. Termín dodání 14 dní od převzetí potvrzené objednávky, doprava na místo určení zdarma. Platba na fakturu po dodání zboží. |
Zadáno |
VZ |
Kancelářský papír - Brno venkov
|
12.06.2013 08:00 |
|
Kancelářský papír A4+A3: kvalita B 80 g (parametry: Gramáž: 80 g/m2
Opacita: min. 91 %
Bělost: min. 150 %
Norma ISO 9706)
včetně rozvozu na jednotlivá pracoviště.
|
Zadáno |
VZ |
Nákup a dodání kancelářských a hygienických potřeb
|
11.06.2013 08:00 |
|
Nákup a dodání kancelářských a hygienických potřeb včetně dovozu na pobočky Olomouc, Přerov, Jeseník, Šumperk, Prostějov, Konice, Uničov, Litovel, Šternberk.
Minimální splatnost faktur 21 dní. Dodání zboží do 5 pracovních dnů od uzavření objednávky. |
Zadáno |
VZ |
Kancelářské potřeby - Brno venkov
|
12.06.2013 08:00 |
|
Kancelářské potřeby pro Brno venkov včetně rozvozu na jednotlivá pracoviště dle přílohy. |
Zadáno |