VZ |
Kancelářský papír
|
08.08.2013 10:00 |
|
Dodávka kancelářského papíru na pobočku Javorník |
Zadáno |
VZ |
kancelářské potřeby pro NSD
|
13.08.2013 09:00 |
|
kancelářské potřeby pro odd. NSD |
Zadáno |
VZ |
Hygienické potřeby
|
12.08.2013 08:00 |
|
Hygienické potřeby dle přiloženého seznamu včetně dodání na místo určení. |
Zadáno |
VZ |
Revize elektrospotřebičů KrP Ostrava
|
16.08.2013 08:00 |
|
Pravidelná revize elektrospotřebičů, ručního el.nářadí, prodlužovacích kabelů, výpočetní techniky a jejich součásti na všech pracovištích Ostrava dle platné ČSN.
Platnost revize na 2 roky. Podmínkou je provedení revizí bez narušení provozu, po dohodě s jednotlivými pracovišti. Provedení revizí do 10/2013.
Ve své nabídce uveďte cenu za kus spotřebiče s DPH a dopravou. Měření bude provedeno... |
Zadáno |
VZ |
Dodávka kalendářů a diářů pro rok 2014 - ÚP ČR, KrP Praha
|
17.10.2013 10:00 |
|
Kalendáře a diáře pro rok 2014 včetně závozu na centální pracoviště ÚP ČR, KrP Praha Domažlická 11
Závoz do 14ti dní po obdržení závazné objednávky zdarma.
Celkovou fakturu předat na centrální pracoviště Domažlická 11 se splatností 7 dní po dní po průkazném převzetí zboží zadavatelem.
VZ v souladu s §18 odst. 5 a §12 odst. 3 zákona č. 137/2006 Sb. v platném znění o veřejných zakázkách. |
Zadáno |