Domů  /  Katalog organizací  /  Profily zadavatelů  /  Úřad práce ČR

Výpis systémových zpráv

Úřad práce ČR

Název: Úřad práce ČR
Právní forma: Organizační složka státu
IČO: 72496991
Tel (ústředna): +420950180314
Kategorie zadavatele: Česká republika (dle § 4 odst. 1 písm. a) ZZVZ)
Hlavní předmět činnosti: Služby pro širokou veřejnost, Sociální služby
Profil zadavatele v e-tržišti: https://www.gemin.cz/profil/ceska-republika-urad-prace-ceske-republiky
Profil zadavatele (www adresa): https://mpsv.ezak.cz/profile_display_14.html¨
Kontaktní osoba: Siegl Karel
Webová adresa: http://portal.mpsv.cz/upcr/

Sídlo/místo podnikání:

Ulice: Dobrovského 1278/25
Obec: 170 00 Praha Praha 7
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)

Seznam zakázek zadavatele

Název Lhůta pro podání nabídky
VZ Nákup kancelářského nábytku 30.08.2013 09:00
Nákup kancelářského nábytku pro budovu UPČR, Opavská 1118, Ostrava -Poruba. VZMR na dodávku kanc.nábytku je zadávána v souladu s usnesením vlády ČR 465/2010 k Pravidlům uplatňování enviromentálních požadavků při zadávání VZ a nákupech státní správy a samosprávy. Tato VZMR je v souladu s §18 odst.5 zákona č.137/2006 Sb. o Veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů zadávaná mimo režim... Neukončeno
VZ Kancelářské a hygienické potřeby včetně rozvozu na 6 pracovišť v Praze 26.08.2013 10:00
Kancelářské a hygienické potřeby Závoz do 5ti pracovních dní po obdržení závazné objednávky zdarma, s roznosem do kanceláří. Celkovou fakturu předat na centrální pracoviště Domažlická 11 se splatností 7 dní po průkazném převzetí zboží zadavatelem. VZ v souladu s §18 odst. 5 a §12 odst. 3 zákona č. 137/2006 Sb. v platném znění o veřejných zakázkách. Zadáno
VZ Kancelářské potřeby Ostrava 26.08.2013 08:00
Poptáváme kancelářské potřeby, jejichž soupis najdete v přiložené tabulce. K nabídce, prosím, přikládejte Vaši cenovou kalkulaci s cenami všech jednotlivých položek (rozhodující je ale cena celková). Máme zájem o nabídky pouze těch dodavatelů, kteří jsou schopni nám dodat všechny poptávané položky v uvedeném čase. Neúplná dodávka je pro nás neakceptovatelná. Trváme na dodání do 4. 9. 2013! Zadáno
VZ kancelářské potřeby pro KrP Brno 02.09.2013 09:00
kancelářské potřeby Zadáno
VZ Kancelářské potřeby - projekt "Odborné praxe pro mladé do 30let v... 23.08.2013 09:00
Poptáváme kancelářské potřeby, jejichž soupis najdete v přiložené tabulce. K nabídce, prosím, přikládejte Vaši cenovou kalkulaci s cenami všech jednotlivých položek (rozhodující je ale cena celková). Máme zájem o nabídky pouze těch dodavatelů, kteří jsou schopni nám dodat všechny poptávané položky v uvedeném čase. Neúplná dodávka je pro nás neakceptovatelná. Dále požadujeme rozvoz na 7 míst (na... Zrušeno
1 ... 637 737 817 827 835 836 837 838 839 847 857 937 ... 970
Identifikátor profilu zadavatele: 493884
Bankovní spojení:
Název účtu:
Předčíslí účtu:
Číslo účtu:
Kód banky:
IBAN:
SWIFT:

Kontaktní adresy v registru dodavatelů

Kontextová navigace