VZ |
Nákup kancelářského nábytku
|
30.08.2013 09:00 |
|
Nákup kancelářského nábytku pro budovu UPČR, Opavská 1118, Ostrava -Poruba. VZMR na dodávku kanc.nábytku je zadávána v souladu s usnesením vlády ČR 465/2010 k Pravidlům uplatňování enviromentálních požadavků při zadávání VZ a nákupech státní správy a samosprávy. Tato VZMR je v souladu s §18 odst.5 zákona č.137/2006 Sb. o Veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů zadávaná mimo režim... |
Neukončeno |
VZ |
Kancelářské a hygienické potřeby včetně rozvozu na 6 pracovišť v Praze
|
26.08.2013 10:00 |
|
Kancelářské a hygienické potřeby
Závoz do 5ti pracovních dní po obdržení závazné objednávky zdarma, s roznosem do kanceláří.
Celkovou fakturu předat na centrální pracoviště Domažlická 11 se splatností 7 dní po průkazném převzetí zboží zadavatelem.
VZ v souladu s §18 odst. 5 a §12 odst. 3 zákona č. 137/2006 Sb. v platném znění o veřejných zakázkách.
|
Zadáno |
VZ |
Kancelářské potřeby Ostrava
|
26.08.2013 08:00 |
|
Poptáváme kancelářské potřeby, jejichž soupis najdete v přiložené tabulce. K nabídce, prosím, přikládejte Vaši cenovou kalkulaci s cenami všech jednotlivých položek (rozhodující je ale cena celková). Máme zájem o nabídky pouze těch dodavatelů, kteří jsou schopni nám dodat všechny poptávané položky v uvedeném čase. Neúplná dodávka je pro nás neakceptovatelná. Trváme na dodání do 4. 9. 2013! |
Zadáno |
VZ |
kancelářské potřeby pro KrP Brno
|
02.09.2013 09:00 |
|
kancelářské potřeby |
Zadáno |
VZ |
Kancelářské potřeby - projekt "Odborné praxe pro mladé do 30let v...
|
23.08.2013 09:00 |
|
Poptáváme kancelářské potřeby, jejichž soupis najdete v přiložené tabulce. K nabídce, prosím, přikládejte Vaši cenovou kalkulaci s cenami všech jednotlivých položek (rozhodující je ale cena celková). Máme zájem o nabídky pouze těch dodavatelů, kteří jsou schopni nám dodat všechny poptávané položky v uvedeném čase. Neúplná dodávka je pro nás neakceptovatelná. Dále požadujeme rozvoz na 7 míst (na... |
Zrušeno |