VZ |
Kancelářské potřeby pro projekt VSPR1 a VSPR2
|
06.09.2013 09:00 |
|
Poptáváme dodání kancelářských potřeb viz. přiložený soupis (dvě tabulky - prosíme takto rozlišit i na faktuře). Součástí nabídky musí být rozpis cen jednotlivých položek. |
Zadáno |
VZ |
poštovní obálky+kancel.papír-8/13
|
11.09.2013 15:00 |
|
Xerografický papír 80g/m2 A4,třídy B vhodný pro kopírování a tisk v laser.a inkoustových tiskárnách a faxech, poštovní obálky, šanony- cena všech položek včetně režijních nákladů a dovoz na místo určení |
Neukončeno |
VZ |
Kancelářské potřeby pro ÚP Semily
|
16.09.2013 13:00 |
|
Kancelářské potřeby pro ÚP Semily dle požadavku v příloze |
Zadáno |
VZ |
Kancelářské potřeby pro ÚP Jablonec nad Nisou
|
16.09.2013 13:00 |
|
Kancelářské potřeby pro ÚP jablonec n.N. dle požadavku v příloze |
Zadáno |
VZ |
Kancelářský nábytek pro KoP Teplice a Štětí
|
06.09.2013 10:00 |
|
Kancelářský nábytek, bližší specifikace viz příloha. V příloze je uvedená barva, rozměry a počty kusů nábytku. Požadujeme korpusy skříní vyrobit z laminové dřevotřísky v síle 18 mm s pohledovými zády z desek HDF s. 3 mm. Dveře skříní ohranit ABS hranou s. 2 mm. Musí jít o výrobky ekologicky šetrné.
Kancelářský nábytek je nutné rozvést na kontaktní parcoviště krajské pobočky Úřadu práce ČR v... |
Zadáno |