VZ |
Kancelářské židle otočné s područkami
|
20.11.2013 11:00 |
|
Kancelářské židle otočné nesmontované v minimální kvalitě dle přílohy |
Zadáno |
VZ |
Kancelářský papír
|
19.11.2013 08:00 |
|
Xerografický papír A4, 80 g, 5x500 listů, třída ,,B,, s rozvozem na 8 rozvozových míst v Ostravě. |
Zadáno |
VZ |
Nákup 30 ks rychlovarných konvic v nerezovém provedení
|
15.11.2013 09:00 |
|
Nákup 30 ks rychlovarných konvic, objem 1,7 litru, nerezové provedení, vodoznak, připojení 230 V přes odnimatelný podstavec, automatické vypínání, vypínač s kontrolkou, bezpečnostní víko, skryté topné těleso. Doprava na místo určení v Praze v ceně. Platba na fakturu po dodání zboží. Zboží dodat max. do 5 pracovních dnů od obdržení objednávky. |
Zadáno |
VZ |
nákup kancelářských potřeb okres Ka
|
13.11.2013 08:00 |
|
dodávka kancelářských potřeb dle sortimentu uvedeného v příloze s místem dodání na jednotlivá kontaktní pracoviště okresu karviná a donášky do místnosti určené kontaktním pracovníkem |
Zadáno |
VZ |
Kancelářské a hygienické potřeby včetně rozvozu na 7 pracovišť v Praze
|
15.11.2013 10:00 |
|
Kancelářské a hygienické potřeby
Závoz do 7mi pracovních dní po obdržení závazné objednávky zdarma, s roznosem do kanceláří.
Před závozem je nutno se s daným pracovištěm domluvit na době dodání, kontakty viz. příloha.
Celkovou fakturu předat na centrální pracoviště Domažlická 11 se splatností 7 dní po průkazném převzetí zboží zadavatelem.
VZ v souladu s §18 odst. 5 a §12 odst. 3... |
Zadáno |