VZ |
nákup kancelářských potřeb
|
19.11.2013 08:05 |
|
dodání kancelářských potřeb dle objednávky, doprava zboží v ceně. vyložení řidičem ve skladu kanc.potřeb MěÚ Cheb, řidič vyčká dokud zodp.osoba zboží nezkontroluje a nepřevezme - z provozních důvodů MěÚ nevhodné dodání formou PPL apod!! |
Zadáno |
VZ |
nákup papíru
|
08.11.2013 12:00 |
|
nákup papíru formátu A4, 80g/m2, bělost min. 169, 500 listů v balíku, hladký povrch, obsahující eukalyptová vlákna pro vyšší pevnost. |
Zadáno |
VZ |
nákup kancelářských potřeb
|
05.11.2013 12:00 |
|
dodávka kancelářských potřeb |
Zadáno |
VZ |
kancelářské potřeby - nákup
|
22.10.2013 12:00 |
|
nákup kancelářských potřeb
- požadavek: dodání do 25.10.2013, do 12.00 hod, adresa dodání: nám. Krále Jiřího z Poděbrad 14,35020 Cheb, sklad MTZ
- v nabídkové ceně musí být započítáno dopravné a balné, kontaktní osoba zadavatele potvrdí převzetí zboží dodavateli po řádném předání a kontrole. |
Zadáno |