Domů  /  Katalog organizací  /  Profily zadavatelů  /  Úřad práce ČR

Výpis systémových zpráv

Úřad práce ČR

Název: Úřad práce ČR
Právní forma: Organizační složka státu
IČO: 72496991
Tel (ústředna): +420950180314
Kategorie zadavatele: Česká republika (dle § 4 odst. 1 písm. a) ZZVZ)
Hlavní předmět činnosti: Služby pro širokou veřejnost, Sociální služby
Profil zadavatele v e-tržišti: https://www.gemin.cz/profil/ceska-republika-urad-prace-ceske-republiky
Profil zadavatele (www adresa): https://mpsv.ezak.cz/profile_display_14.html¨
Kontaktní osoba: Siegl Karel
Webová adresa: http://portal.mpsv.cz/upcr/

Sídlo/místo podnikání:

Ulice: Dobrovského 1278/25
Obec: 170 00 Praha Praha 7
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)

Seznam zakázek zadavatele

Název Lhůta pro podání nabídky
VZ KANCELÁŘSKÉ POTŘEBY včetně rozvozu na 5 pracovišt v Praze 03.09.2014 10:00
Kancelářské potřeby Závoz do 7mi pracovních dní po obdržení závazné objednávky zdarma, s roznosem do kanceláří. Před závozem je nutno se s daným pracovištěm domluvit na době dodání, kontakty viz. příloha. Celkovou fakturu předat na centrální pracoviště Domažlická 11 se splatností min. 14 dní po průkazném převzetí zboží zadavatelem společně s kopiemi všech potvrzených dodacích listů.... Zadáno
VZ Výpočetní technika, mobilní telefony a příslušenství 02.09.2014 10:00
Technická specifikace: Stacionární dataprojektor – 1 ks Technologie: 3LCD Rozlišení. Min. 1280x800 (WXGA) Svítivost: Min. 2500 ANSI Bílý světelný výstup: Min. 2500 lumenů Barevný světelný výstup: Min. 2500 lumenů Kontrast: 2000:1 Úhlopříčka promítaného obrazu: 33” – 318” Projekční vzdálenost – Wide: 0,9m – 9m Projekční vzdálenost – Tele: 1,1m – 10,8 m Zvuk: Integrovaný... Zadáno
VZ Nákup toaletního papíru KoP Mělník 01.09.2014 12:00
Nákup toaletního papíru JUMBO 280 cm Zadáno
VZ Odborný posudek o technické nezpůsobilosti hardwaru ve Středočeském kraji 01.09.2014 12:00
Odborný posudek o technické nezpůsobilosti majetku - hardwaru k dalšímu užívání Zadáno
VZ Kancelářské židle Opava 27.08.2014 08:00
dodávka 5 ks kancelářských otočných, ergonomických židlí s područkami. Zadáno
1 ... 487 587 667 677 685 686 687 688 689 697 707 787 887 ... 970
Identifikátor profilu zadavatele: 493884
Bankovní spojení:
Název účtu:
Předčíslí účtu:
Číslo účtu:
Kód banky:
IBAN:
SWIFT:

Kontaktní adresy v registru dodavatelů

Kontextová navigace