Domů  /  Katalog organizací  /  Úřad práce ČR  /  Detail uživatele

Výpis systémových zpráv

Profil uživatele

Jméno: Ing. Karel Siegl
Funkce/pracovní pozice:
E-mail: karel.siegl@uradprace.cz
Telefon – zaměstnání:
Mobilní telefon:

Profil organizace

Název: Úřad práce ČR
Právní forma: Organizační složka státu
IČO: 72496991
Tel (ústředna): +420950180314
Kategorie zadavatele: Česká republika (dle § 4 odst. 1 písm. a) ZZVZ)
Hlavní předmět činnosti: Služby pro širokou veřejnost, Sociální služby
Profil zadavatele v e-tržišti: https://www.gemin.cz/profil/ceska-republika-urad-prace-ceske-republiky
Profil zadavatele (www adresa): https://mpsv.ezak.cz/profile_display_14.html¨
Kontaktní osoba: Siegl Karel
Webová adresa: http://portal.mpsv.cz/upcr/

Sídlo/místo podnikání:

Ulice: Dobrovského 1278/25
Obec: 170 00 Praha Praha 7
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)

Seznam zakázek zadavatele

Název Lhůta pro podání nabídky
VZ Trezory 10.12.2014 12:00
Nákup 15 ks trezorů- velikost cca 50x50 cm, váha cca 50 kg. Místo dodání (Úřad práce České republiky): Trezor č. 1- Nové Hrady- p. Cáplová: 950 109 211 Trezor č. 2- Trhové Sviny- p. Kubáková: 950 109 253 Trezor č. 3- Týn nad Vltavou- p. Hasilová: 950 109 824 Trezor č. 4- Kaplice- p. Sládková: 950 110 202 Trezor č. 5- Horní Planá- p. Bráchová: 950 110 215 Trezor č. 6- Vyšší Brod- p.... Zrušeno
VZ Kancelářské potřeby pro KrP v Jihlavě - prosinec 2014 08.12.2014 12:00
Kancelářské potřeby pro KrP v Jihlavě - prosinec 2014 Zadáno
VZ PS Hygienické potřeby Plzeň - sever 09.12.2014 08:00
Hygienické potřeby Zadáno
VZ PS Kancelářské potřeby Plzeň-sever 09.12.2014 08:00
Kancelářské potřeby Zadáno
VZ 4 ks dvoudveřových chladniček s menším mrazákem nahoře 11.12.2014 10:00
4 ks dvoudveřových volně stojících chladniček s menší mrazničkou nahoře. Automatické odmrazování, barva nerozhoduje, E třída min. A+, výška min. 159 cm, šířka max. 60 cm. Mrazák nahoře – 1 polička, bez šuplíků, cca objem 50 l. Chladnička - objem min. 200 l, 3 poličky + šuplík. Doprava v ceně. Platba na fakturu po dodání zboží. Zboží dodat max. do 4 pracovních dnů od obdržení objednávky, fakturu... Zadáno
1 ... 413 513 593 603 611 612 613 614 615 623 633 713 813 ... 970
Identifikátor profilu zadavatele: 493884
Bankovní spojení:
Název účtu:
Předčíslí účtu:
Číslo účtu:
Kód banky:
IBAN:
SWIFT:

Kontaktní adresy v registru dodavatelů

Kontextová navigace