Domů  /  Katalog organizací  /  Úřad práce ČR  /  Detail uživatele

Výpis systémových zpráv

Profil uživatele

Jméno: Ing. Karel Siegl
Funkce/pracovní pozice:
E-mail: karel.siegl@uradprace.cz
Telefon – zaměstnání:
Mobilní telefon:

Profil organizace

Název: Úřad práce ČR
Právní forma: Organizační složka státu
IČO: 72496991
Tel (ústředna): +420950180314
Kategorie zadavatele: Česká republika (dle § 4 odst. 1 písm. a) ZZVZ)
Hlavní předmět činnosti: Služby pro širokou veřejnost, Sociální služby
Profil zadavatele v e-tržišti: https://www.gemin.cz/profil/ceska-republika-urad-prace-ceske-republiky
Profil zadavatele (www adresa): https://mpsv.ezak.cz/profile_display_14.html¨
Kontaktní osoba: Siegl Karel
Webová adresa: http://portal.mpsv.cz/upcr/

Sídlo/místo podnikání:

Ulice: Dobrovského 1278/25
Obec: 170 00 Praha Praha 7
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)

Seznam zakázek zadavatele

Název Lhůta pro podání nabídky
VZ Nákup tonerů - KoP Třinec 18.11.2015 08:00
Spotřební materiál pro kancelářskou techniku - požadováno je dodání nového a nepoužitého zboží. U originálních tonerů a válce jsou požadovány originální výrobky výrobce tiskáren, ostatní kazety pak kvalitou zcela srovnatelné s originálními tiskovými kazetami. KoP Třinec Zadáno
VZ Nákup tonerů a válců pro okres Karviná 18.11.2015 09:00
Dodávka dle sortimentů uvedeného v příloze s místem dodání na KoP Karviná . Zároveň rozpočet cen na kontaktní pracoviště. Cenová nabídka bude včetně dopravy a dalších nákladů. Zadáno
VZ Skartovací stroje (pro velké kanceláře) 18.11.2015 08:00
Poptáváme skartovací stroje (pro velké kanceláře) do celkové ceny 300 000 Kč včetně DPH a dopravy. Nabídněte počet kusů, aby celková cena nepřesáhla výše zmíněných 300 000 Kč včetně DPH a dopravy. K nabídce přikládejte produktový list s obrázkem nabízeného zboží. Požadované parametry zboží jsou uvedeny níže. Skartovací stroje požadujeme rozvést v rámci Ústeckého kraje (Chomutov, Litoměřice,... Zadáno
VZ HYGIENICKÉ POTŘEBY včetně rozvozu na 10 pracovišť v Praze 16.11.2015 10:00
Hygienické potřeby Závoz do sedmi pracovních dní po obdržení závazné objednávky zdarma, s roznosem do kanceláří. Před závozem je nutno se s daným pracovištěm domluvit na době dodání, kontakty viz. příloha. Celkovou fakturu předat na centrální pracoviště Domažlická 11 se splatností 14 dní po průkazném převzetí zboží zadavatelem společně s kopiemi všech potvrzených dodacích listů. Jako... Zadáno
VZ Nákup tonerů pro KoP Vsetín 16.11.2015 11:00
nákup a dodání spotřebního materiálu ICT dle specifikace veřejné zakázky v příloze Zadáno
1 ... 287 387 467 477 485 486 487 488 489 497 507 587 687 ... 970
Identifikátor profilu zadavatele: 493884
Bankovní spojení:
Název účtu:
Předčíslí účtu:
Číslo účtu:
Kód banky:
IBAN:
SWIFT:

Kontaktní adresy v registru dodavatelů

Kontextová navigace