VZ |
Školení prezentačních dovedností
|
07.12.2016 10:00 |
|
Předmětem této veřejné zakázky je poskytnutí služeb nezbytných pro komplexní zajištění semináře zaměřeného na zlepšení prezentačních dovedností vybraných zaměstnanců Centra pro regionální rozvoj České republiky.
DALŠÍ ZÁVAZNÉ POŽADAVKY A PODMÍNKY JSOU UVEDENY V příloze č. 1 Specifikace. |
Zadáno |
VZ |
Nákup kancelářských a konferenčních židlí - opakované vyhlášení II
|
18.10.2016 15:00 |
|
Předmětem plnění veřejné zakázky je nákup kancelářských a konferenčních židlí pro potřeby CRR. Výsledkem výběrového řízení bude rámcová smlouva uzavřená na částku předpokládané hodnoty veřejné zakázky, přičemž tato bude ukončena vyčerpání dané částky. V rámci hodnoty rámcové smlouvy zadavatel předpokládá odběr min. 280 ks kancelářských a 400 ks konferenčních židlí, které by měly tvořit první... |
Zadáno |
VZ |
Překlady textů z češtiny do polštiny a z polštiny do češtiny
|
05.10.2016 10:00 |
|
Předmětem této veřejné zakázky malého rozsahu je uzavření Rámcové smlouvy s více dodavateli. Předmětem Rámcové smlouvy bude zajištění překladů textů z polštiny do češtiny a z češtiny do polštiny. Podrobný popis typů požadovaných překladů je uveden v příloze č. 1 této Výzvy – „Specifikace zakázky“.
Uchazeč se může zúčastnit jedné (překlady z češtiny do polštiny NEBO z polštiny do češtiny tj.... |
Zadáno |
VZ |
Nákup spotřebního materiálu
|
15.08.2016 09:00 |
|
Předmětem veřejné zakázky bude dodávka náhradních dílů (např. paměti, disky, zdroje, větráčky, kabely apod.), příslušenství k PC (např. myši, podložky pod myši, klávesnice, monitory) a dodávka náhradních tonerů, tiskových kazet a dalšího spotřebního materiálu pro tiskárny.
Zadavatel si bude postupně na základě objednávek objednávat menší či větší množství spotřebního materiálu (pouze... |
Zadáno |
VZ |
Nákup kuchyňských spotřebičů
|
14.06.2016 10:00 |
|
Předmětem veřejné zakázky bude vybavení Hlavní kanceláře Centra pro regionální rozvoj České republiky kuchyňskými spotřebiči v podobě rychlovarných konvic, mikrovlnných trub, monoklimatických lednic, elektrických přístrojů na přípravu kávy a myček na nádobí. Součástí předmětu plnění je rovněž doručení na místo dodání a jeho výnos do příslušného podlaží nebo do příslušné místnosti v budově.... |
Zadáno |