VZ |
Kalendáře a diáře 2017
|
08.09.2016 08:00 |
|
nákup stolních kalendářů a diářů |
Zadáno |
VZ |
Nákup 12 balení barviv do frankovacích strojů
|
02.09.2016 08:00 |
|
Dodávka 7 balení jednorázové kazety Frama s termo páskou 230-03-017/2ks v balení zn.OFFICEMAIL a 5 balení barvící inkoustové kazety zn. FRAMA pro MAILMAX 240-02-199/2ks v balení na jednu adresu v Praze. V ceně doprava na místo určení, platba na fakturu splatnou 14 dní po dodání zboží. Dodání zboží max. do 10 pracovních dní. |
Zrušeno |
VZ |
Nákup spotřebního materiálu pro tisková zařízení OKI B410 - zapékací...
|
02.09.2016 08:00 |
|
Nákup a dodání spotřebního materiálu pro tisková zařízení OKI B410 - zapékací jednotka - 3 kusy. |
Zadáno |
VZ |
Nákup a dodání hygienických a čistících potřeb KrP Olomouc
|
01.09.2016 09:00 |
|
Nákup a dodání hygienických a čistících potřeb pro KrP Olomouc dle přílohy |
Zadáno |
VZ |
Multifunkce KrP v Brně - 08-2016
|
02.09.2016 08:00 |
|
Pořízení multifunkčních zařízení pro KrP v Brně. |
Ukončeno plnění smlouvy |