VZ |
Uzavření Rámcové dohody na dodávky kancelářského materiálu
|
23.11.2016 09:00 |
|
Jedná se o uzavření rámcové smlouvy na dodávky kancelářského materiálu dle produktového listu na základě dílčích objednávek. Produktový list je přílohou č. 1 rámcové smlouvy. Doba trvání rámcové smlovuy končí dosažením maximální celkové předpokládané hodnoty plnění - 700tis. Kč bez DPH nebo nejpozději do 31.12.2017. V případě, že MŽP vybere na dodávky kancelářského materiálu centrálního... |
Zadáno |
VZ |
Objednávka - nákup chladničky
|
|
|
Nákup 1 ks chladničky ERN 1300 AOW |
Zadáno |
VZ |
Uzavření Rámcové dohody na grafické práce
|
07.11.2016 10:00 |
|
Jedná se o uzavření rámcové dohody - smlouvy na grafické práce s jedním účastníkem na základě dílčích objedávek. Doba trvání rámcové dohody - smlouvy končí dosažením maximální celkové předpokládané hodnoty plnění - 749tis. Kč bez DPH nebo nejpozději do uplynutí 60 měsíců od podpisu smlouvy. |
Zadáno |
VZ |
Objednávka - školení "Komplexní úprava nájmu bytů"
|
|
|
Objednávka školení "Komplexní úprava nájmu bytu a jiných prostorů a služeb" |
Zadáno |
VZ |
Objednávka - doprava krmné mrkve na ÚP Rezek
|
|
|
Objednávka dopravy krmné mrkve na ÚP Rezek |
Zadáno |