VZ |
Stavebnicový orientační systém- KoP Tišnov
|
17.10.2016 08:00 |
|
PARAMETRY
na nákup stavebnicového orientačního systému
- stavebnicový orientační systém/nejlépe TRILINE/,
- složení ploché eloxované hliníkové profily- hladké
- základní informace na polep
- zásuvné profily pro snadnou obsluhu a výměnu informací
- popisky viz. přílohy z KoP Tišnov
- cena max. 30 492,00 Kč (vč. DPH a instalace)
- doprava bude na KoP Tišnov
- instalace dle... |
Zadáno |
VZ |
Nákup tonerů a válců pro KoP Bohumín
|
10.10.2016 08:00 |
|
Nákup tonerů a válců pro KoP Bohumín dle sortimentu uvedeného v příloze s místem dodání na shora uvedené kontaktní pracoviště s donáškou do určené místnosti kontaktním pracovníkem, cenová nabídka bude včetně dopravy a dalších nákladů. |
Zadáno |
VZ |
Náplně do frankovacích strojů
|
10.10.2016 10:00 |
|
Kontaktní osoba: Landová Miroslava, Ing., tel.: 950 146 512;
Jednorázová kazeta FRAMA s termo páskou - zajišťuje tisk štočku ve frankovacím stroji, stroj OFFICEMAIL= 8 ks
|
Zadáno |
VZ |
Nákup kancelářských potřeb - KrP Karlovy Vary 9/2016
|
07.10.2016 08:00 |
|
Nákup kancelářských potřeb v rozsahu přiloženého seznamu včetně dodání na místo určení: ÚP ČR KrP Karlovy Vary, Závodní 385/98, 360 01 |
Zadáno |
VZ |
HYGIENICKÉ POTŘEBY včetně rozvozu na 6 pracovišť v Praze
|
19.10.2016 10:00 |
|
Hygienické potřeby
Závoz do sedmi pracovních dní po obdržení závazné objednávky zdarma, s roznosem do kanceláří.
Před závozem je nutno se s daným pracovištěm domluvit na době dodání, kontakty viz. příloha.
Celkovou fakturu předat na centrální pracoviště Domažlická 11 se splatností 14 dní po průkazném převzetí zboží zadavatelem společně s kopiemi všech potvrzených dodacích listů. Jako... |
Zadáno |