VZ |
Zabezpečení pozáručních oprav kopírovacích strojů pro Krajské...
|
07.10.2015 10:00 |
|
Zabezpečení pozáručních oprav kopírovacích strojů, náhradních dílů a dodávek spotřebního materiálu /vyjma xerografického papíru a tonerů/ pro Krajské ředitelství policie Královéhradeckého kraje |
Zadáno |
VZ |
VZ č. 3 na základě RS - dodávky kancelářských potřeb pro rok 2014-2015
|
24.09.2015 09:00 |
|
Uchazeč do nabídkového formuláře e-tržiště zvolí pro způsob zadání nabídkové ceny: Celková cena za položku, nikoliv cenu za jednotku!!!!!
V návrhu kupní smlouvy musí být uchazečem vyplněny identifikační údaje a údaje o ceně.
Do přílohy č.1 návrhu kupní smlouvy uchazeč uvede jednotkové ceny s přesností max. na 2 desetinná místa, ostatní hodnoty budou dopočítány dle vložených vzorců.
Návrh... |
Zadáno |
VZ |
VZ č. 1 na základě RS- dodávky kancelářského, sedacího a lehacího...
|
22.09.2015 08:00 |
|
Uchazeč do 3 pracovních dnů od obdržení výzvy k podání návrhu na uzavření smlouvy oznámí zadavateli prostřednictvím interní komunikace e-tržiště Gemin, zda akceptuje výzvu k podání návrhu na uzavření smlouvy či nikoliv a do 5 pracovních dnů od obdržení výzvy odešle návrh na uzavření smlouvy, v souladu s čl. 4 bod 4.4 Rámcové smlouvy.
V návrhu kupní smlouvy musí být uchazečem vyplněny... |
Zadáno |
VZ |
Nákup a dodávka stolních lamp a stolních ventilátorů
|
07.10.2015 09:30 |
|
Nákup a dodávka stolních lamp a stolních ventilátorů. Nabídková cena bude konečná, vč. DPH, dopravy do místa plnění příp. jiných poplatků. Zboží bude dodáno na základě vystavené objednávky zadavatelem do 14 dnů. Zadavatel požaduje zaslání produktových listů. |
Zrušeno |
VZ |
Nákup a dodávka stolních lamp
|
09.11.2016 09:00 |
|
Nákup a dodávka stolních lamp a stolních ventilátorů. Nabídková cena bude konečná, vč. DPH, dopravy do místa plnění příp. jiných poplatků. Zboží bude dodáno na základě vystavené objednávky zadavatelem do 14 dnů. |
Neukončeno |