VZ |
„Zajištění metodické podpory uživatelům v rámci systému spisové služby MZe“
|
30.01.2013 13:00 |
|
Zajištění metodické podpory uživatelům v rámci systému spisové služby – školení a rady uživatelům spisové služby – skrze helpdesk (osobně, e-mailem, telefonicky) a to v pracovních dnech od 8:00 do 16:00 pro MZe – Praha Těšnov |
Zadáno |
VZ |
Právní poradenství a právní služby
Odboru zakladatelské činnosti...
|
01.02.2013 16:00 |
|
právní služby |
Zadáno |
VZ |
Nákup roční licenční podpory SW HP Service Manager 7
|
24.01.2013 11:00 |
|
Předmětem VZ je roční licenční podpora pro SW HP Service Manager 7 zahrnující:
• průběžné poskytování programových korekcí (upgrade, update)
• spolupráce techniků ve střediscích HP Response Center s IT administrátory MZe
• poradenství k funkcím a použití software, diagnóze a řešení problémů
|
Zadáno |
VZ |
Obnova osobních počítačů, monitorů a notebooků MZe
|
04.02.2013 15:00 |
|
Nákup 14 ks notebooků včetně docking station, 65ks osobních počítačů a 140ks monitorů pro uživatele MZe a 17ks monitorů pro uživatele. |
Zadáno |
VZ |
Poskytování služeb servisní a síťové podpory uživatelům MZe Těšnov
|
31.01.2013 15:00 |
|
Záměrem VZ je servisní podpora uživatelů v následujícím rozsahu:
• Servisní podpora uživatelů Odboru bezpečnostní politiky a krizového řízení a podpora síťových služeb a lokálních informačních systémů pro ostatní uživatele MZe Těšnov.
• Zajištění vybrané servisní činnosti a uživatelské podpory pro uživatele IT systémů objednatele, zejména instalace částí či celků zařízení výpočetní techniky a... |
Zadáno |