VZ |
Pozáruční opravy tiskáren
|
28.02.2013 13:00 |
|
Pozáruční opravy a preventivní kontroly na osobních tiskárnách RICOH, HP, EPSON, CANON, OKI, XEROX a preventivní kontroly frankovacích strojů a to včetně náhradních dílů. |
Zadáno |
VZ |
Rozvoj a podpora aplikace Národní dotace pro rok 2013
|
28.02.2013 13:00 |
|
Rozšíření stávajícího IS pro administraci dotačních titulů „národních dotací“ (dále jen „IS ND“), podpora užívání a provozu IS ND pro rok 2013 (jak stávající, tak nové rozšířené verze) a zajištění základní kapacity pro realizaci ad-hoc požadavků během roku 2013.
Předmětem rozšíření funkcionalit IS ND a aktualizace dotačních titulů tak, aby reflektovaly změny v legislativě (zejména dle zákona... |
Zadáno |
VZ |
Nákup roční podpory softwarové platformy ESRI (ArcView, ArcGIS Publisher)
|
15.02.2013 11:00 |
|
Předmětem VZ je roční licenční podpora pro SW produkty platformy ESRI :
pro 2 licence ArcView 10.x single use
pro 1 licenci ArcView 10.x single use s modulem ArcGIS Publisher.
Licenční podpora zahrnuje:
- nárok na aktuální verze prostřednictvím přístupového kódu,
- přístup k opravným balíčkům, service packům
- hlášení incidentů administrátorem v pracovní době od 8,00 hod. do 17,00 hod... |
Zadáno |
VZ |
Vyřešení,identifikace a zpracování projektu energetických úspor na...
|
25.02.2013 10:00 |
|
Technicko – ekonomická studie TES
Předmět a cíle TES
Cílem studie je vyřešit a identifikovat optimální způsob energetických úspor. Navrhované řešení je posouzeno z hlediska technického a ekonomického.
Předmětem studie je posouzení následujících komplexních návrhů pro zvýšení energetické a ekonomické efektivnosti energetického hospodářství:
posouzení možnosti instalace kogenerační jednotky... |
Zadáno |
VZ |
NÁKUP ROČNÍ LICENČNÍ PODPORY SW PRODUKTŮ LC PDF Generator
|
08.02.2013 10:00 |
|
Předmětem VZ je nákup roční licenční podpory SW produktů LC PDF.
Licenční podpora zahrnuje:nárok na aktuální verze prostřednictvím přístupového kódu,hlášení incidentů administrátorem v pracovní době od 8:00 – 18:00 hodin prostřednictvím e-mailů nebo telefonicky, čas odezvy 30 min,.přístup k opravným balíčkům, patchům, service packům
V rámci licenční podpory je též požadováno poskytování... |
Zadáno |