VZ |
Náhradní díly a spotřební materiál IT
|
22.04.2013 14:00 |
|
Předmětem VZ je dodávka náhradních dílů a spotřebního materiálu (baterie do výpočetní techniky, síťové a USB kabely, napájecí adaptéry, čisticí prostředky, myši, klávesnice, kabelové redukce, drobné periferie, paměťové moduly, reproduktory k PC, síťové karty…) včetně dodání na adresu zadavatele. |
Zrušeno |
VZ |
Zajištění poštovních služeb pro MZe Těšnov
|
22.04.2013 13:00 |
|
Předmětem VZ je zajištění průběžných poštovních služeb pro MZe Těšnov pro rok 2013, a to v souladu s legislativní povinností vyplývající ze zákona č. 221/2012 Sb., kterým se mění zákon č. 29/2000 Sb., o poštovních službách, tak aby byl zajištěn plynulý chod provozu poštovních služeb. |
Zrušeno |
VZ |
Poskytování právních služeb pro odbor ICT na rok 2013
|
15.04.2013 13:00 |
|
Předmětem VZ je právní poradenská činnost sestávající zejména z následujících činností:
a)právní poradenství a právní služby odboru informačních a komunikačních technologií zadavatele, a to zejména v oblasti obchodního práva a obchodních společností, práva hospodářské soutěže, duševního vlastnictví (autorský zákon v platném znění), práva pracovního, insolvenčního, nakládání s nemovitým a... |
Zadáno |
VZ |
Zajištění povinné publicity projektu "Rozvoj a úprava zemědělských...
|
05.04.2013 13:00 |
|
Zajištění povinné publicity projektu „Rozvoj a úprava zemědělských registrů“ CZ.1.06/1.1.00/07.06397 v souladu s:Nařízením Evropské komise č. 1828/2006,
Pravidly pro provádění informačních a propagačních opatření• Logo manuálem IOP.Provádění publicity se řídí Pravidly pro provádění informačních a propagačních opatření podporovaných z Integrovaného operačního programu, kdy náklady na projekt... |
Zadáno |
VZ |
Nákup licenční podpory 115 licencí operačních systémů RedHat Linux
|
08.04.2013 11:00 |
|
Předmětem VZ v rámci systémové podpory OS RedHat Linux Enterprise Server – support je průběžné poskytování programových korekcí (bezpečnostních záplat, opravných kódů a upgrade na vyšší verze, downgrade), a certifikace SW.
Součástí systémové podpory je též poskytnutí technické podpory Poskytovatelem Uživateli formou telefonické komunikace nebo webové podpory, a to neomezeně (co se týče počtu... |
Zadáno |