VZ |
IZR – Ušní známky, Přirozená plemenitba, Kadávery, Předtisky
|
19.02.2014 10:00 |
|
Záměrem veřejné zakázky je:
a)upravení mechanismu přidělování číselných řad při objednávání ušních známek.
b)zpřísnění podmínek pro hlášení přirozené plemenitby skotu, které v konečném důsledku povede ke správnějším výpočtům původu zvířat při hlášení narození.
c)zavedení nového kódu pohybu individuálně evidovaných druhů zvířat, 85 – vývoz kadáverů.
d)nabytí účinnosti § 10 novely vyhlášky... |
Zadáno |
VZ |
LPIS – ORTOFOTOMAPY, PŘEDTISKY, KATASTR
|
19.02.2014 10:00 |
|
Záměrem veřejné zakázky je:
a)předmětem této zakázky je provedení implementace barevných ortofotomap ze západní poloviny území České republiky do centrální databáze a jejich publikace odpovídajícím způsobem do všech relevantních modulů systému LPIS, včetně WMS services.
b)zajištění tvorby Jednotné žádosti (JZ) a žádostí AEO pro rok 2014 na portálech farmáře (přebírání podkladů z Aplikace... |
Zadáno |
VZ |
Úprava Centrálního registru podpor malého rozsahu (RDM)
|
20.02.2014 10:00 |
|
Předmětem VZ jsou úpravy webových aplikací a webových služeb RDM na základě nově přijatých nařízení Komise (EU) na podporu de minimis včetně dalších nezbytných úprav uživatelského rozhraní aplikací. |
Zadáno |
VZ |
Rozvoj a podpora aplikace Národní dotace pro rok 2014
|
24.03.2014 10:00 |
|
a) Aktualizace aplikace „Národní dotace“ pro rok 2014 – doplnění funkcionalit a aktualizace dle legislativy.
b) Uživatelská podpora aplikace „Národní dotace“ pro rok 2014 – odborné rady a pomoc při užívání aplikace „Národní dotace“, „Historický sklad národních dotací“, převody dat, exporty/tisky a drobné úpravy aplikace.
c) Rozvoj aplikace „Národní dotace“ na základě změnových požadavků –... |
Zrušeno |
VZ |
Zajištění roční licenční podpory SW produktů Adobe LC PDF pro spisovou...
|
12.02.2014 10:00 |
|
Předmětem VZ je nákup roční licenční podpory SW produktů Adobe LC PDF.
Licenční podpora zahrnuje:
- nárok na aktuální verze prostřednictvím přístupového kódu,
- hlášení incidentů administrátorem v pracovní době od 8:00 – 18:00 hodin prostřednictvím e-mailů nebo telefonicky, čas odezvy 30 min.
- přístup k opravným balíčkům, patchům, service packům
- v rámci licenční podpory je též... |
Zadáno |