VZ |
SPECIÁLNÍ REGISTRY - Implementace dopadů sloučení ÚKZUZ a SRS na...
|
10.04.2014 10:00 |
|
Předmětem veřejné zakázky je:
a)Provedení změn v návaznosti na úpravy realizované v LPIS v rámci Požadavku na změnu: Osázená plocha PZ_Dodatek01_No08a_LPIS_osaz_plocha se v Registru vinic (RV) požadují úpravy specifikované v zadání. Údaje o osázené ploše vinice (OPV) budou primárně evidovány v LPIS a do RV budou předávány prostřednictvím datového pohledu. RV bude data načítat a zobrazí je na... |
Zadáno |
VZ |
Rozvoj a podpora aplikace Národní dotace pro rok 2014
|
14.04.2014 10:00 |
|
a) Aktualizace aplikace „Národní dotace“ pro rok 2014 – doplnění funkcionalit a aktualizace dle legislativy.
b) Uživatelská podpora aplikace „Národní dotace“ pro rok 2014 – odborné rady a pomoc při užívání aplikace „Národní dotace“, „Historický sklad národních dotací“, převody dat, exporty/tisky a drobné úpravy aplikace.
c) Rozvoj aplikace „Národní dotace“ na základě změnových požadavků –... |
Zrušeno |
VZ |
Zajištění roční licenční podpory SW produktů RedHat Linux v návaznosti...
|
11.04.2014 10:00 |
|
Průběžné poskytování programových korekcí (bezpečnostních záplat, opravných kódů a upgrade na vyšší verze, downgrade), a certifikace SW.
Součástí podpory je též poskytnutí technické podpory poskytovatelem uživateli formou telefonické komunikace nebo webové podpory, a to neomezeně (co se týče počtu vytvořených případů).
|
Zadáno |
VZ |
Pozáruční opravy tiskáren
|
04.04.2014 10:00 |
|
Zajištění pozáručního servisu a profylaxe tiskáren RICOH, HP, EPSON, CANON, OKI, XEROX a preventivní kontroly frankovacích strojů a to včetně náhradních dílů. |
Zadáno |
VZ |
Zajištění roční licenční podpory SW produktů VMware
|
04.04.2014 10:00 |
|
Předmětem VZ je poskytování roční licenční podpory pro SW produkty VMware, jejichž přesná specifikace je uvedena v příloze č. 1 smlouvy. Podpora bude zahrnovat :
- nárok na aktuání verze prostřednictvím portálu výrobce
- přístup k opravným patchům, service packům a novým verzím produktů výrobce SW
- technickou podporu prostřednictvím portálu výrobce
- nárok na technickou podporu v rámci... |
Zadáno |