VZ |
KoP Blansko - kancelářské potřeby
|
30.11.2016 08:00 |
|
Kancelářské potřeby dle přílohy (doprava v ceně) |
Zadáno |
VZ |
Nákup a dodání tonerů pro ÚP ŠUMPERK a Olomouc
|
28.11.2016 09:00 |
|
Nákup dodání tonerů do tiskáren dle Specifikace VZ v příloze. |
Zadáno |
VZ |
Síťové Hybridní DVR pro 32 kamer (16 analog, 16 IP)
|
29.11.2016 09:00 |
|
Síťové Hybridní DVR pro 32 kamer (16x IP a 16x analog) |
Ukončeno plnění smlouvy |
VZ |
Kancelářské židle - pro ÚP ČR, Krajská pobočka ve Zlíně
|
23.11.2016 08:30 |
|
Nákup: kancelářské židle s područkami - 16 ks, kancelářské židle s područkami - zátěžové - 5 ks
|
Zrušeno |
VZ |
500 ks prezentačních pořadačů
|
29.11.2016 10:00 |
|
500 ks prezentačních pořadačů
Závoz do sedmi pracovních dní po obdržení závazné objednávky zdarma, s roznosem do kanceláří.
Před závozem je nutno se s daným pracovištěm domluvit na době dodání, kontakty viz. příloha.
Celkovou fakturu předat na centrální pracoviště Domažlická 11 se splatností 14 dní po průkazném převzetí zboží zadavatelem společně s kopiemi všech potvrzených dodacích... |
Neukončeno |