VZ |
Nákup multifunkčních zařízení s uzavřením servisní a materiálové smlouvy...
|
29.05.2014 08:30 |
|
Nákup 6 ks multifunkčních zařízení dle uvedené technické specifikace. Součástí nabídkové ceny bude doprava,instalace, zprovoznění a zaškolení obsluhy. Dalším požadavkem je uzavření servisní a materiálové smlouvy na 48 měsíců, dle požadavků zadavatele.
Níže uvedené předpokládané jednotkové ceny zahrnují cenu multifunkčního zařízení a servisních a materiálových služeb vážících se k takovému... |
Zrušeno |
VZ |
Nákup multifunkčních zařízení s uzavřením servisní a materiálové smlouvy...
|
12.05.2014 08:30 |
|
Nákup 6 ks multifunkčních zařízení dle uvedené technické specifikace. Součástí nabídkové ceny bude doprava,instalace, zprovoznění, zaškolení obsluhy a licence scanflow. Dalším požadavkem je uzavření servisní a materiálové smlouvy na 48 měsíců, dle požadavků zadavatele.
Níže uvedené předpokládané jednotkové ceny zahrnují cenu multifunkčního zařízení a servisních a materiálových služeb vážících... |
Zrušeno |
VZ |
Dodávka originálních tonerů, tiskových kazet a spotřebního materiálu pro...
|
30.05.2014 10:00 |
|
Předmětem veřejné zakázky jsou průběžné dodávky tonerů, tiskových kazet a dalšího spotřebního materiálu (zobrazovací válce, přenosové jednotky atd.) do zadavatelem používaných tiskáren, specifikovaných v Příloze č.2 Seznam tiskáren. Výsledkem VZ bude uzavření rámcové kupní smlouvy s jedním dodavatelem do 31.12.2015 s jedním dodavatelem, na základě které budou realizovány dílčí objednávky dle... |
Zadáno |
VZ |
Dodávka náhradních dílů a příslušenství k PC do 31.12.2015
|
30.05.2014 09:00 |
|
Předmětem veřejné zakázky jsou průběžné dodávky
náhradních dílů (paměti, disky, zdroje, větráčky, kabely,......) a příslušenství k PC (myši, podložky pod myš, klávesnice...) dle aktuálních potřeb zadavatele. Výsledkem VZ bude uzavření rámcové smlouvy do 31.12.2015 s jedním dodavatelem, na základě které budou realizovány dílčí objednávky dle aktuálních
potřeb zadavatele. Nabídková cena bude... |
Zadáno |
VZ |
Nákup kancelářských potřeb včetně náhradního plnění
|
31.01.2014 12:55 |
|
Nákup kancelářských potřeb včetně náhradního plnění dle specifikace a aktuálních potřeb jednotlivých pracovišť zadavatele v rámci celé ČR.
Podmínkou pro účast ve výběrovém řízení a pro uzavření smlouva na plnění veřejné zakázky, je způsobilost uchazeče poskytnout zadavateli náhradní plnění ve smyslu zvl.zákona (z. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti). |
Zadáno |