VZ |
Nákup kancelářského nábytku- Pardubice zasedačka
|
10.07.2017 09:00 |
|
Nákup kancelářského nábytku ( stoly + konferenční židle ) do zasedací místnosti v Pardubicích, viz. specifikace. |
Zadáno |
VZ |
Nákup tonerů
|
31.07.2017 09:00 |
|
Předmětem veřejné zakázky je nákup tonerů pro projekt Komplexní systém hodnocení, celkem 4 ks |
Zrušeno |
VZ |
Nákup skartovacího stroje
|
28.06.2017 10:00 |
|
Nákup skartovacího stroje - 3 ks |
Neukončeno |
VZ |
Nákup elektrospotřebičů
|
26.06.2017 10:00 |
|
Nákup spotřebičů elektro ( lednice, kávovar, vysavač ) dle specifikace |
Zadáno |
VZ |
ICT spotřební materiál 3. Q 2017
|
26.06.2017 11:00 |
|
ICT - tonery 3. Q 2017
Dle §101 ZVZ, odst.1 se výběrového řízení může zúčastnit pouze dodavatel zaměstnávající více než 50% osob se zdravotním postižením z celkového počtu zaměstnanců. Skutečnost, že dodavatel zaměstnává více než 50 % osob se zdravotním postižením musí být dodavatelem uvedena v nabídce společně s potvrzením Úřadu práce České republiky - krajské pobočky nebo pobočky pro hlavní... |
Zadáno |