VZ |
„SAS – Metodika sběru dat“
|
23.12.2014 10:00 |
|
Rozvoj analytické platformy SAS Visual Analytics po oblast monitoringu cizorodých látek. Předmět plnění je detailně specifikován v příloze č. 1 návrhu smlouvy.
|
Zadáno |
VZ |
Zajištění roční podpory SW licencí IBM Lotus Domino Enterprise Server a...
|
20.11.2014 10:00 |
|
Předmětem VZ je roční licenční podpora software
IBM Lotus Domino Enterprise Server – 1 licence a
IBM Lotus Domino Enterprise Client – 130 licencí. Obsahem těchto služeb je :
-získání licenčního certifikátu opravňujícího objednatele k užívání licencí IBM Lotus Domino
-nárok na instalaci nových verzí prostřednictvím portálu výrobce
- nárok na instalaci opravných balíčků, patchů a hotfixů... |
Zadáno |
VZ |
Napojení společného zemědělského registru a Informačního systému...
|
12.11.2014 10:00 |
|
Záměrem veřejné zakázky je:
a) úprava webové služby UIR_ADR01C a SZR_CIS01A tak, aby bylo možné získávat data z pravidelně aktualizované kopie dat RUIAN v DB Codel, napojení informačního systému evidence zemědělského podnikatele na DB schéma RUIAN v DB Codel a úprava GIU webových aplikací SZR v souvislosti s úpravou výše uvedených webových služeb.
b) Aktualizace platformy .NET Framework... |
Zadáno |
VZ |
Podklady pro revizi ČSN 73 6108
|
13.11.2014 10:00 |
|
Záměrem veřejné zakázky je zpracovat podklady pro revizi ČSN 73 61 08 Lesní dopravní síť. V rámci veřejné zakázky budou zpracovány dostupné údaje aktuálních požadavků na využití lesních cest, včetně stanovení podílu jednotlivých typů lesních odvozních souprav na celkovém odvozu dřeva po lesních cestách v ČR a jejich technických parametrů. Dále budou stanoveny technické požadavky na výstavbu a... |
Zadáno |
VZ |
Zajištění roční systémové podpory softwarového produktu HP Service...
|
24.10.2014 10:00 |
|
Předmětem VZ je roční systémová podpora pro informační sytém HP Service Manager 9.3 zahrnující 10 pojmenovaných licencí (Named User) a 10 plovoucích licencí (Concurrent) s moduly Helpdesk, Change Management, Service Level Management, Knowledge Management. Podpora bude zajišťovat:
• průběžné poskytování programových korekcí (upgrade, update)
• spolupráce techniků ve střediscích HP Response... |
Zadáno |