Výpis systémových zpráv
Název | NIPEZ | CPV | Množství | Jednotka | Předp. hodnota za jednotku * |
---|---|---|---|---|---|
Popis | Přílohy | Identifikace | Předp. hodnota za položku * | ||
Parametry | |||||
Nákup kancelářských potřeb |
11
Kancelářské potřeby
|
30192000-1
Kancelářské potřeby
|
|||
Popis zakázky
Předmětem veřejné zakázky zadavatele je nákup kancelářských potřeb vč. tonerů dle specifikace v příloze č. 1. Uvedená příloha obsahuje předpokládaný roční nákup základních kancelářských potřeb, které tvoří nákladově rozhodující podíl kancelářských potřeb a tonerů zadavatele . - Dodavatel svojí nabídku zakomponuje do přílohy č. 1. Mimo položky uvedené v poříloze č. 1 bude zadavatel nakupovat další kancelářské potřeby, popřípadě tonery dle cen v katalogu dodavatele, popřípadě dle aktuální nabídky dodavatele. - Místo dodání a termíny plnění jsou dány přílohou č. 2. V nabídkové ceně musí být zahrnuty veškeré náklady včetně dodání na místo plnění. - Další obecné podmínky smluvního vztahu jsou dány předloženou rámcovou smlouvou – příloha č. 3. Zadavatel si stanovuje možnost vyžádat dodání vybraných vzorků dle přílohy č. 1 ( s výjimkou tonerů ) do pěti dní od vyžádání a v případě nevyhovující kvality některých vzorků dodavatele z výběru vyloučit. Nedodání vyžádaných vzorků do požadovaných pěti dní je rovněž důvodem k vyřazení z výběru dodavatelů. Vyžádané vzorky budou dodány na pracoviště : SSHR, Olbrachtova 3, 140 00 Praha 4 k rukám Ing. Jiřího Čápa, tel. 724 178 625. |
* Předpokládané hodnoty jsou uváděny bez DPH.