Domů  /  Zadávací řízení

Výpis systémových zpráv

Název NIPEZ CPV Množství Jednotka Předp. hodnota za jednotku *
Popis Přílohy Identifikace Předp. hodnota za položku *
Parametry
Nákup kancelářských potřeb
11
Kancelářské potřeby
30192000-1
Kancelářské potřeby
Popis zakázky


Předmětem veřejné zakázky zadavatele je nákup kancelářských potřeb vč. tonerů dle specifikace v příloze č. 1. Uvedená příloha obsahuje předpokládaný roční nákup základních kancelářských potřeb, které tvoří nákladově rozhodující podíl kancelářských potřeb a tonerů zadavatele .
- Dodavatel svojí nabídku zakomponuje do přílohy č. 1. Mimo položky uvedené v poříloze č. 1 bude zadavatel nakupovat další kancelářské potřeby, popřípadě tonery dle cen v katalogu dodavatele, popřípadě dle aktuální nabídky dodavatele.
- Místo dodání a termíny plnění jsou dány přílohou č. 2.
V nabídkové ceně musí být zahrnuty veškeré náklady včetně dodání na místo plnění.
- Další obecné podmínky smluvního vztahu jsou dány předloženou rámcovou smlouvou – příloha č. 3.
Zadavatel si stanovuje možnost vyžádat dodání vybraných vzorků dle přílohy č. 1 ( s výjimkou tonerů ) do pěti dní od vyžádání a v případě nevyhovující kvality některých vzorků dodavatele z výběru vyloučit. Nedodání vyžádaných vzorků do požadovaných pěti dní je rovněž důvodem k vyřazení z výběru dodavatelů. Vyžádané vzorky budou dodány na pracoviště : SSHR, Olbrachtova 3, 140 00 Praha 4 k rukám Ing. Jiřího Čápa, tel. 724 178 625.
příloha č. 2
příloha č. 3
příloha č. 1

* Předpokládané hodnoty jsou uváděny bez DPH.

Kontextová navigace