Domů  /  Zadávací řízení  /  Tepelný výměník, SUZ-4/2017  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
České vysoké učení technické v Praze
IČO: 68407700

Sídlo/místo podnikání:
Zikova 1903/4
166 36  Praha 6

Kontaktní osoba:
: Ing. František Vaněk
: frantisek.vanek@cvut.cz
: 420-608963821
: UCEEB/FEL/SUZ

Specifikace VZ

Název VZ: Tepelný výměník, SUZ-4/2017
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Dodávky (zboží)
Systémové číslo: T002/17/V00051265

31.03.2017 16:16:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. František Vaněk
frantisek.vanek@cvut.cz
420-608963821
UCEEB/FEL/SUZ

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Tepelný výměník, SUZ-4/2017
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. František Vaněk
frantisek.vanek@cvut.cz
420-608963821
UCEEB/FEL/SUZ
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Dodávky (zboží)
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Předmětem poptávky je dodávka a montáž tepelného výměníku.
Položky předmětu VZ
tepelný výměník
42511100-2 - Výměníky tepla
42511100-2 - Výměníky tepla
V prostoru Novoměstského hotelu je v provozu starý výměník tepla STEP Trutnov z roku 1996 (výr.číslo 1117) s těmito původními parametry na typovém štítku:
* pracovní přetlak max. 1 bar
* pracovní teplota max. 110st.C
* objem 800L

--- Jde o volně stojící válcový výměník na betonovém soklu. Aktuální stav je zachycen na přiložených fotografiích. Výměník je umístěn ve snížením přízemí budovy, které je dostupné z Řeznické ulice po 5 schodech - zbytek trasy má možnost přepravy paletovým vozíkem (není na místě). Světlý průřez celé trasy je 85x190cm.

--- Předmětem poptávky je demontáž a likvidace starého výměníku, dodávka a montáž nového výměníku a jeho plné uvedení do provozu včetně všech nutných měření a revizí.

--- Nový výměník musí mít minimálně stejné parametry jako původní (tlak, teplota, objem), musí být rozměrově/prostorově kompatibilní se stávajícím umístěním a musí být zapojen na stávající technologická zařízení. Nový výměník musí mít kvalitní tepelnou izolaci. Požadujeme nádrže i výměníku z odolného materiál (minimálně nerez-ocel) se záruční dobou minimálně 10 let.

--- Součástí cenové nabídku musí být i cena potřebných armatur na napojení výměníku. Požadujeme současně vyměnit i všechny přípojné prvky: 4x kulové kohouty 6/4", 1x vypouštěcí kulový kohout 1/2", 1x zpětnou klapku 6/4", 1x pojistný ventil 1" - 6,5atm, 4x teploměr s jímkou 1/2" do 100st.C, 1x filtr 6/4".

--- Hlučné demontážní práce mohou vzhledem k hotelovému provozu probíhat pouze v době 10:00 - 14:00, ostatní práce mohou být prováděny mezi 8:00 až 18:00.

--- !!! výměna musí být provedena tak, aby odstávka TUV byla maximálně jeden den !!!

--- Společné podmínky celé dodávky:
* v nabídce musí být jasně identifikované nabízené zboží tak, aby bylo možno ověřit požadované parametry (možno realizovat např. katalogovým listem, ale tato forma není striktně vyžadována)
* výměník musí být nový
* záruční doba min. 24 měsíců ode dne převzetí zboží není-li ve specifikaci uvedena delší požadovaná záruční doba
* nabídková cena je konečná a zahrnuje i cenu dopravy případně další přidružené platby (např. recyklační poplatky apod.)
* dodání předmětu plnění do 30 dnů ode dne obdržení písemné objednávky
* zálohy zadavatel neposkytuje
* platba bankovním převodem
* Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu podle § 28 odst. 2 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a § 435 občanského zákoníku. Nebude-li faktura uvedené náležitosti obsahovat, objednatel má právo ji vrátit dodavateli. Při vrácení bude uveden důvod vrácení. V takovém případě se přerušuje doba splatnosti, která začíná běžet po doručení opravené faktury objednateli.
* splatnost faktury daňového dokladu 30 dnů
* faktura se považuje za uhrazenou odepsáním finanční částky z účtu zadavatele
* dodavatel se zavazuje odvést DPH z této zakázky dle platných zákonů
* dodavatel souhlasí s uveřejnění objednávky resp. kupní smlouvy v registru smluv podle zákona č. 340/2015 Sb., včetně metadat k ní se vážících
* zadavatel si vyhrazuje právo bez udání důvodu výběrové řízení zrušit
* zadavatel si vyhrazuje právo neodebrat část poptávaného zboží za situace, kdy by tato část měla cenu vyšší, než je cena obvyklá
* místo převzetí záruční opravy je v místě dodání
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
ks
Dělení na části


Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Praha 1
Řeznická
4
11000
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
31.05.2017

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
Objednávka (návrh smlouvy uchazeč nemusí dokládat)

Způsob a doba podání nabídky

19.04.2017 10:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





losem


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


12.04.2017 10:00:00
Praha 1
Řeznická
4
11000
Česká republika
Otevírání nabídek
19.04.2017 10:00:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

František Vaněk v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Název
Soubor Velikost
Stávající výměník
obr.pdf 736,45 KB

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: České vysoké učení...
Doručeno: 31.03.2017 16:21:03

Elektronické podpisy formuláře

Elektronický podpis

Vydáno pro (CN - ob. jméno): Ing. František Vaněk
Vydáno pro (O - organizace): České vysoké učení technické v Praze [IČ 68407700]
Vydavatel (CN - ob. jméno): PostSignum Qualified CA 2

Časové razítko

Čas: 31.3.2017 16:17:46
Vystavitel (O - organizace): První certifikační autorita, a.s.
Vystavitel (CN - ob. jméno): I.CA Time Stamping Authority TSS

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 31.03.2017 16:16 František Vaněk 31.03.2017 16:16 František Vaněk právě zobrazena

Kontextová navigace