Domů  /  Zadávací řízení  /  Odborný akreditovaný kurz -…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Úřad práce ČR
IČO: 72496991

Sídlo/místo podnikání:
Dobrovského 1278/25
170 00  Praha

Kontaktní osoba:
: Marcela Dvořáková
: marcela.dvorakova@pa.mpsv.cz

Organizační útvar:
Generální ředitelství
Číslo útvaru: 15
Kontaktní adresa:
Dobrovského 1278/25
170 00 Praha 7
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: Odborný akreditovaný kurz - Specifika komunikace s cizinci/interkulturní komunikace
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Služby
Systémové číslo: T002/16/V00048477

20.12.2016 10:30:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Marcela Dvořáková
marcela.dvorakova@pa.mpsv.cz

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Odborný akreditovaný kurz - Specifika komunikace s cizinci/interkulturní komunikace
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Marcela Dvořáková
marcela.dvorakova@pa.mpsv.cz
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Služby
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Předmětem VZ je realizace osmi jednodenních akreditovaných vzdělávacích kurzů na téma „Specifika komunikace s cizinci/interkulturní komunikace".
Položky předmětu VZ
vzdělávání a školení
80000000-4 - Vzdělávání a školení
80000000-4 - Vzdělávání a školení
Předmětem VZ je realizace osmi jednodenních akreditovaných vzdělávacích kurzů v rozsahu 8 vyučovacích hodin (vyučovací hodina je 45 min.) na téma „Specifika komunikace s cizinci/interkulturní komunikace". Počet účastníků v 1 běhu kurzu je až 20. Místa konání: 2 kurzy - Vzdělávací středisko ÚP ČR v Praze, Dobrovského 1278/25, 170 00 Praha; 1 kurz - Vzdělávací středisko ÚP ČR v Pardubicích, K Vinici 1256, 530 02 Pardubice; 1 kurz - ÚP ČR, krajská pobočka v Liberci, Dr. Milady Horákové 580 /7, 460 01 Liberec; 1 kurz - ÚP ČR, kontaktní pracoviště Most, třída Budovatelů 1989, 434 01 Most; 2 kurzy - Vzdělávací středisko ÚP ČR v Písku, nábřeží 1. máje 2259, 397 01 Písek; 1 kurz - Vzdělávací středisko ÚP ČR v Olomouci, Vejdovského 988/4, 779 00 Olomouc. Minimální požadovaný obsah kurzu: Interkulturní komunikace - objasnění základních termínů: interkulturní senzitivita, interkulturní kompetence, problematika předsudků a stereotypů. Kultura jako klíčový termín - vymezení, stručný exkurz do základních antropologických teorií kultur, atributy a definiční znaky kultury, otázka kulturní identity; Kulturní dimenze podle Geerta Hofstedeho. Tvorba stereotypů a předsudků; Vliv interkultury na profesní praxi - vybrané komunikační techniky, rozbor příkladů z praxe, návrhy řešení; Situace z praxe - prezentace simulovaného příkladu z praxe, návrhy řešení s ohledem na získané poznatky - zapojení účastníků do modelové situace. Obsah i výklad musí být přizpůsoben cílové skupině. Cílová skupina: zaměstnanci (zejména sociální pracovníci) Úřadu práce ČR. Zadavatel požaduje poskytnutí studijních materiálů pro všechny účastníky kurzu (až 20 účastníků v každém běhu), kopii rozhodnutí MPSV ČR o platné akreditaci pro vzdělávání sociálních pracovníků po celou dobu realizace kurzů, dodání osvědčení o absolvování kurzu a předání kopií závěrečných hodnocení od účastníků kurzu jako nedílnou součást plnění, kdy až po dodání osvědčení je možné uhradit fakturu.
Předpokládané období realizace kurzů: únor - prosinec 2017, upřesněno bude na základě jednání s vítězným dodavatelem s tím, že je třeba nabídnout minimálně 1 termín v každém z těchto měsíců: únor, březen, duben, květen, červen, září, říjen, listopad a prosinec 2017 v pracovních dnech a v čase 9:00 - 17:00.
Výuka kurzů musí být vedena v českém jazyce. Dodavatel musí mít k dispozici minimálně další 2 lektory pro případ náhrady.

Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
8,00
kurz
Dělení na části


Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Praha
Dobrovského
1278
25
170 00
Česká republika
Vzdělávací středisko ÚP ČR v Praze
Další místa plnění
Pardubice
K Vinici
1256
530 02
Česká republika
Vzdělávací středisko ÚP ČR v Pardubicích
Liberec
Dr. Milady Horákové
580
7
460 01
Česká republika
ÚP ČR, krajská pobočka v Liberci
Písek
nábřeží 1. máje
2259
397 01
Česká republika
Vzdělávací středisko ÚP ČR v Písku
Olomouc
Vejdovského
988
4
779 00
Česká republika
Vzdělávací středisko ÚP ČR v Olomouci
Most
třída Budovatelů
1989
434 01
Česká republika
ÚP ČR, kontaktní pracoviště Most

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Technická kvalifikace dle § 79 ZVZZ
Prokázání odborné způsobilosti lektorů - magisterské VŠ vzdělání v oboru veřejná správa, sociologie, sociální práce, psychologie nebo oboru vztahujícího se k požadovanému tématu + lektorské zkušenosti (minimálně 4 realizované kurzy s obdobnou tématikou v uplynulém roce). Platná akreditace kurzu MPSV ČR pro vzdělávání sociálních pracovníků po celou dobu realizace kurzů.
Kopie vysokoškolského diplomu lektora/rů, profesní CV lektora/rů a čestné prohlášení lektora/rů. Kopie rozhodnutí o akreditaci kurzu u MPSV ČR pro vzdělávání sociálních pracovníků.
Kopie VŠ diplomu lektora/ů. Profesní CV lektora/ů. Čestné prohlášení lektora/rů s uvedením minimálně 4 jimi realizovaných kurzů s obdobnou tématikou v uplynulém roce. V případě, že by během plnění veřejné zakázky došlo ke změně člena týmu, musí tento splňovat též požadavek na kvalifikaci. Kopie rozhodnutí o akreditaci kurzu u MPSV ČR pro vzdělávání sociálních pracovníků.
Lektor/ři musí splňovat minimálně tyto požadavky: - musí být absolventem vysoké školy - magisterského studia v oboru veřejná správa, sociologie, sociální práce, psychologie nebo oboru vztahujícího se k požadovanému tématu - nejméně 2 roky lektorské praxe ve vzdělávání dospělých a realizace minimálně 4 kurzů s obdobnou tématikou v uplynulém roce.
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
31.12.2017

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
Objednávka - zadavatel bude zasílat vítěznému uchazeči na každý běh kurzu objednávku se splatností 30 dnů.

Způsob a doba podání nabídky

05.01.2017 09:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





Bude vybrán dodavatel s vyšším maximálně možným počtem účastníků v 1 běhu kurzu (vyšší počet účastníků v rámci akreditace kurzu u MPSV ČR).


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.



Nabídka musí obsahovat následující:
• přesný název semináře; číslo akreditace MPSV ČR
• upřesněný návrh obsahu s uvedením časových dotací k jednotlivým částem
• jméno/jména lektora/ů s uvedením alespoň 4 jimi realizovaných kurzů s touto nebo obdobnou tématikou a přiložené CV
• celkovou nabídkovou cenu (včetně DPH) za realizaci všech kurzů v požadovaném rozsahu a s obsahovou náplní odpovídající uvedeným požadavkům + zvlášť uvést cenu (včetně DPH) za realizaci v jednotlivých požadovaných místech plnění
• údaje o kontaktní osobě ve věci zakázky, (jméno, telefon a e-mailovou adresu)

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
05.01.2017 09:05:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele


Zadavatel si vyhrazuje právo rozhodnutí o vyloučení účastníka zadávacího řízení oznámit jeho uveřejněním na profilu zadavatele. Rozhodnutí o vyloučení účastníka zadávacího řízení se považuje za doručené okamžikem uveřejnění na profilu zadavatele.


Zadavatel si vyhrazuje právo uveřejnit oznámení o výběru dodavatele na profilu zadavatele. Oznámení o výběru dodavatele se považuje za doručené všem dotčeným účastníkům zadávacího řízení okamžikem uveřejnění na profilu zadavatele.
Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Marcela Dvořáková v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Úřad práce ČR
Doručeno: 20.12.2016 10:52:25

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 20.12.2016 10:30 Marcela Dvořáková 20.12.2016 10:30 Marcela Dvořáková právě zobrazena

Kontextová navigace