Domů  /  Zadávací řízení  /  Kancelářské židle (zátěžové)  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Úřad práce ČR
IČO: 72496991

Sídlo/místo podnikání:
Dobrovského 1278/25
170 00  Praha

Kontaktní osoba:
: Ing. Marcela Staňková
: marcela.stankova@pm.mpsv.cz

Organizační útvar:
KRP Plzeň
Číslo útvaru: 5
Kontaktní adresa:
Kaplířova 2731/7
320 73 Plzeň 1
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: Kancelářské židle (zátěžové)
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Dodávky (zboží)
Systémové číslo: T002/16/V00047117

21.11.2016 15:51:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Marcela Staňková
marcela.stankova@pm.mpsv.cz

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Kancelářské židle (zátěžové)
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Marcela Staňková
marcela.stankova@pm.mpsv.cz
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Dodávky (zboží)
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Kancelářské židle - zátěžové 17 kusů dle specifikace dodané nejpozději do 21. 12. 2016 na Kontaktní pracoviště.
Položky předmětu VZ
Kancelářské židle
39112000-0 - Židle
39112000-0 - Židle
Kancelářské židle
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
17,00
Dělení na části


Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Plzeň
Kaplířova
7
320 73
Česká republika
Zboží bude rozvezeno na Kontaktní pracoviště ÚP ČR v Plzeňském kraji. Kontaktní pracoviště - adresa kancelářské židle Kaplířova 7, Plzeň 14 Tř. Míru 1633, Tachov 1 Msgre. B. Staška 265, Domažlice 2

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
06.01.2017

Platební a obchodní podmínky




Součástí nabídky účastníka zadávacího řízení bude tvořit závazný návrh smlouvy, který bude podepsán osobou oprávněnou jednat jménem či za účastníka zadávacího řízení. Účastník zadávacího řízení jako součást nabídky předloží návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže). Součástí smlouvy musí být níže uvedená ustanovení. Dodavatel není oprávněn zahrnout do návrhu smlouvy ustanovení, které by měnilo význam výše uvedených obsahových náležitostí, nebo které by ve svých důsledcích vedlo ke zhoršení právního postavení zadavatele.
objednávka
Podáním nabídky uchazeč souhlasí s níže uvedenými smluvními podmínkami.
• Dodavatel se zavazuje dodat zboží nejpozději do 10 kalendářních dnů ode dne doručení písemné objednávky ze strany objednatele (e-mailem / datovou schránkou). Dodavatel je povinen do 5 kalendářních dnů ode dne doručení objednávky zaslat objednateli písemnou akceptaci (e-mailem / datovou schránkou). Akceptace musí obsahovat přesný termín, kdy bude zboží dodáno na Kontaktní pracoviště.
• Dodavatel se zavazuje, že nabídková cena obsahuje veškeré náklady nutné a spojené s dodávkou zboží, včetně nákladů na práci, materiálu, dopravy, zisku apod.
• Pokud dodavatel zjistí překážky, které by mohly bránit dodání zboží, je o tomto povinen prokazatelně informovat bez zbytečného odkladu objednatele.
• Objednatel je oprávněn požadovat po dodavateli a dodavatel je povinen uhradit objednateli smluvní pokutu za prodlení s termínem dodání zboží ve výši 500,- Kč za každý započatý den prodlení. Smluvní pokuta je splatná ve lhůtě 15 kalendářních dní od doručení výzvy objednatele k zaplacení dodavateli. V případě nezaplacení smluvní pokuty ve lhůtě, je objednatel oprávněn ji započítat vůči daňovému dokladu – faktuře dodavatele.
• Objednatel má právo odstoupit od objednávky, jestliže dodavatel nedodal zboží v určeném termínu, dohodnutým způsobem, v jiném množství / poměru nebo v rozporu s obecně platnými normami, platnými právními předpisy či technologickými postupy.

Způsob a doba podání nabídky

30.11.2016 10:20:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





los


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
30.11.2016 10:25:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Marcela Staňková v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Úřad práce ČR
Doručeno: 21.11.2016 15:52:20

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 21.11.2016 15:51 Marcela Staňková 21.11.2016 15:51 Marcela Staňková právě zobrazena

Kontextová navigace