Domů  /  Zadávací řízení  /  Dodání ochranných brýlí…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Krajské ředitelství policie hlavního města Prahy
IČO: 75151472

Sídlo/místo podnikání:
Kongresová 1666/2
14021  Praha

Kontaktní osoba:
: Jaroslav Huss
: ovz.policie.jh@email.cz
: +420974823250
: referent majetkové správy

Specifikace VZ

Název VZ: Dodání ochranných brýlí REVISION SAWFLY MaxWrap - sada Deluxe pro výkonné útvary KŘP hl. m. Prahy
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Dodávky (zboží)
Systémové číslo: T002/16/V00044597

12.10.2016 09:00:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Jaroslav Huss
ovz.policie.jh@email.cz
+420974823250
referent majetkové správy

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Dodání ochranných brýlí REVISION SAWFLY MaxWrap - sada Deluxe pro výkonné útvary KŘP hl. m. Prahy
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Jaroslav Huss
ovz.policie.jh@email.cz
+420974823250
referent majetkové správy
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Dodávky (zboží)
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Dodání 30 ks ochranných brýlí REVISION SAWFLY MaxWrap - sada Deluxe pro výkonné útvary KŘP hl. m. Prahy
Položky předmětu VZ
Ochranné brýle
33735100-2 - Ochranné brýle
33735100-2 - Ochranné brýle
Ochranné brýle REVISION SAWFLY MaxWrap – sada Deluxe Vermillion- technické podmínky viz: příloha č.1.
Záruční doba: Požaduje se záruční doba na ochranné brýle v délce 24 měsíců ode dne dodání. Uchazeč musí garantovat tuto záruční dobu.
Dodání zboží do 30 dní po obdržení písemné objednávky.
Vrácení dodávky:
V případě, že kupující vrátí celou dodávku jako nevyhovující, zavazuje se prodávající provést náhradní plnění v termínu do 30 dnů od vrácení dodávky. V rámci náhradního plnění budou dodány ochranné brýle nové, splňující všechny požadované parametry zadání, v množství dle původního požadavku.
Místo plnění Sklad KŘP hl.m. Prahy, Praha 4-Kunratice, Nad Šeberákem 561, 148 00.
Kontaktní osoba: p. Kintner tel. 974 823 404-vedoucí
Splatnost faktury je stanovena na 21 kalendářních dnů. Faktura se považuje za uhrazenou odepsáním finanční částky z účtu objednatele ve prospěch poskytovatele.
Zálohy objednatel neposkytuje.
- celková nabídková cena bude zahrnovat veškeré náklady dodavatele spojené s plněním této veřejné zakázky malého rozsahu včetně dopravy na místo plnění
- dodržení požadovaných typů a parametrů
- pouze originální materiál.
- Faktura musí obsahovat všechny náležitosti daňového dokladu podle § 28 odst. 2 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty ve znění pozdějších předpisů a § 435 občanského zákoníku. Nebude-li faktura uvedené náležitosti obsahovat, objednavatel má právo ji vrátit uchazeči k doplnění. Při vrácení faktury bude uveden důvod vrácení. V takovém případě se přerušuje lhůta splatnosti, která začíná běžet po doručení opravené faktury zadavateli.
Uchazeč v rámci nabídky předloží jedny ochranné brýle RevisionSawfly MaxWrap-sada Deluxe Vermillion dle specifikace jako soutěžní vzorek: Doručené poštou na adresu Krajské ředitelství policie hlavního města Prahy, odbor veřejných zakázek P.O. BOX 122, 110 01 Praha 1. Osobně na KŘP hl. m. Prahy, Bartolomějská 7/306, Praha 1, Odbor veřejných zakázek. Kontaktní osoba p. Huss tel. 974823250.
Po ukončení výběrového řízení bude na vyžádání předložený vzorek vrácen.
Zadavatel si vyhrazuje právo na zrušení výběrového řízení bez udání důvodu.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
30,00
ks
Dělení na části


Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Praha 4
Nad Šeberákem
561
140 00
Česká republika
kontaktní osoba: p. Kintnet tel. 974823404

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
30.11.2016

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
závazná písemná objednávka zadavatele

Způsob a doba podání nabídky

31.10.2016 08:30:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





losem


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Dodání ochranných brýlí Revision Sawfly MaxWrap-sada Deluxe pro výkonné útvary KŘP hl.m. Prahy
Dodání ochranných brýlí Revision Sawfly MaxWrap-sada Deluxe pro výkonné útvary KŘP hl.m. Prahy






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
31.10.2016 08:35:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Jaroslav Huss v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Krajské ředitelství policie...
Doručeno: 18.10.2016 10:07:45

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
2 12.10.2016 09:06 Jaroslav Huss 18.10.2016 10:07 Jaroslav Huss právě zobrazena
1 12.10.2016 09:00 Jaroslav Huss 12.10.2016 09:06 Jaroslav Huss

Kontextová navigace