Domů  /  Zadávací řízení  /  Dodávka kancelářských potřeb…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
STÁTNÍ VETERINÁRNÍ SPRÁVA
IČO: 00018562

Sídlo/místo podnikání:
Slezská 100/7
12056  Praha

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele:
: MVDr. Zbyněk Semerád
: z.semerad@svscr.cz

Kontaktní osoba:
: Marcela Pražáková
: m.prazakova@svscr.cz
: +420 227 010 250
: +420 602 114 938
: referent Oddělení hospodářské správy

Organizační útvar:
Ústřední veterinární správa Státní veterinární správy
Kontaktní adresa:
Slezská 7
120 56 Praha 2
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: Dodávka kancelářských potřeb 2/2016
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Dodávky (zboží)
Systémové číslo: T002/16/V00043128
Evidenční číslo: SVS/2016/096222-G

08.09.2016 13:36:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
MVDr. Zbyněk Semerád
z.semerad@svscr.cz
Kontaktní osoby za zadavatele
Marcela Pražáková
m.prazakova@svscr.cz
+420 227 010 250
+420 602 114 938
referent Oddělení hospodářské správy

Marcela Pražáková
m.prazakova@svscr.cz
227010350
referentka oddělení hospodářské správy

Mgr. Pavel Karásek
p.karasek@svscr.cz
227010162
+420601368990
odborná rada / odbor legislativní a právní

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Dodávka kancelářských potřeb 2/2016
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
MVDr. Zbyněk Semerád
z.semerad@svscr.cz
Kontaktní osoby za zadavatele
Marcela Pražáková
m.prazakova@svscr.cz
+420 227 010 250
+420 602 114 938
referent Oddělení hospodářské správy

Marcela Pražáková
m.prazakova@svscr.cz
227010350
referentka oddělení hospodářské správy

Mgr. Pavel Karásek
p.karasek@svscr.cz
227010162
+420601368990
odborná rada / odbor legislativní a právní
Evidenční číslo zadavatele
SVS/2016/096222-G
Druh veřejné zakázky
Dodávky (zboží)
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Předmětem veřejné zakázky je nákup kancelářských potřeb dle uvedených příloh.
Položky předmětu VZ
Kancelářské potřeby
11 - Kancelářské potřeby
30192000-1 - Kancelářské potřeby
Předmětem veřejné zakázky bude dodávka kancelářských potřeb dle uvedených příloh. Každá z příloh obsahuje 1 list a ten musí být uchazečem naceněn. Celkovou nabídkovou cenu veřejné zakázky poté uvede uchazeč v rámci své nabídky v elektronickém tržišti. V případě, že některý z listů nebude naceněn, bude nabídka z výběrového řízení vyřazena.
Parametry
Název Operátor Hodnota
Dělení na části


Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Vítězný uchazeč dodá požadované zboží do 14 dnů od podpisu smlouvy, resp. odeslání objednávky.

Doba a místo plnění

Praha 2
Slezská
7
100
12056
Česká republika
Další místa plnění
Liberec
Ostašovská
521
46011
Česká republika
Brno
Palackého
174
612 38
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 53 odst. 1 a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 139 ZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
31.10.2016

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Uchazeč v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
objednávka

Způsob a doba podání nabídky

22.09.2016 12:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





Postup pro stanovení výsledného pořadí při shodě nabídek
Losování bude probíhat v souladu se zásadami uvedenými v § 6. Účastnit se losování mají právo zájemci, kterých se losování týká. O termínu losování je zadavatel písemně vyrozumí nejméně 5 dnů před losováním prostřednictvím e-tržiště.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.



Uchazeč doplní nabídkové ceny do uvedených příloh. Zadavatel upozorňuje, že uchyzeč je povinen jednotlivé listy nacenit a v případě, že tak neučiní, bude jeho nabídka ze zadávacího řízení vyřazena.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
22.09.2016 13:00:00


Předložení vzorků


Zadavatel si před odesláním objednávky vyhrazuje právo vyžádat vzorky nabízeného zboží.
Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele


Zadavatel si vyhrazuje právo rozhodnutí o vyloučení uchazeče oznámit jeho uveřejněním na profilu zadavatele


Zadavatel si vyhrazuje právo uveřejnit oznámení o výběru nejvhodnější nabídky na profilu zadavatele
Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště. Zadavatel nebude sdělovat žádné informace prostřednictvím e-mailu nebo telefonicky.
Marcela Pražáková v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: STÁTNÍ VETERINÁRNÍ SPRÁVA
Doručeno: 08.09.2016 13:37:22

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 08.09.2016 13:36 Marcela Pražáková 08.09.2016 13:36 Marcela Pražáková právě zobrazena

Kontextová navigace