Domů  /  Zadávací řízení  /  Odborný akreditovaný kurz…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Úřad práce ČR
IČO: 72496991

Sídlo/místo podnikání:
Dobrovského 1278/25
170 00  Praha

Kontaktní osoba:
: Bohuslava Straková
: bohuslava.strakova@pi.mpsv.cz

Organizační útvar:
Generální ředitelství
Číslo útvaru: 15
Kontaktní adresa:
Dobrovského 1278/25
170 00 Praha 7
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: Odborný akreditovaný kurz „Úvod do komunikace s osobami s duševním onemocněním"
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Služby
Systémové číslo: T002/16/V00040770

08.07.2016 11:30:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Bohuslava Straková
bohuslava.strakova@pi.mpsv.cz

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Odborný akreditovaný kurz „Úvod do komunikace s osobami s duševním onemocněním"
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Bohuslava Straková
bohuslava.strakova@pi.mpsv.cz
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Služby
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Předmětem VZ je realizace pěti jednodenních vzdělávacích akreditovaných kurzů v rozsahu 8 vyučovacích hodin (vyučovací hodina 45 min.) na téma „Úvod do komunikace s osobami s duševním onemocněním". Počet účastníků v kurzu je maximálně 16. Místo konání: 1 kurz-Vzdělávací středisko ÚP ČR v Písku, nábřeží 1. máje 2259, 397 01 Písek; 1 kurz-Vzdělávací středisko ÚP ČR v Pardubicích, K Vinici 1256, 530 02 Pardubice; 2 kurzy-Vzdělávací středisko ÚP ČR v Praze, Dobrovského 1278/25, 170 00 Praha 7; 1 kurz-Krajská pobočka ve Zlíně, Čiperova 5182, 760 01 Zlín.
Položky předmětu VZ
vzdělávání a školení
80000000-4 - Vzdělávání a školení
80000000-4 - Vzdělávání a školení
Předmětem VZ je realizace pěti jednodenních vzdělávacích akreditovaných kurzů v rozsahu 8 vyučovacích hodin (vyučovací hodina 45 min.) na téma „Úvod do komunikace s osobami s duševním onemocněním". Počet účastníků v kurzu je maximálně 16. Místo konání: 1 kurz-Vzdělávací středisko ÚP ČR v Písku, nábřeží 1. máje 2259, 397 01 Písek; 1 kurz-Vzdělávací středisko ÚP ČR v Pardubicích, K Vinici 1256, 530 02 Pardubice; 2 kurzy-Vzdělávací středisko ÚP ČR v Praze, Dobrovského 1278/25, 170 00 Praha 7; 1 kurz-Krajská pobočka ve Zlíně, Čiperova 5182, 760 01 Zlín.
Kurz musí mít akreditaci MPSV ČR (potřebnou pro vzdělávání sociálních pracovníků). Úspěšným účastníkům musí být vystaveno osvědčení o absolvování akreditovaného kurzu.
Minimální požadovaný obsah kurzu: úvod do komunikace; vymezení duševních onemocnění; specifika komunikace s lidmi s duševním onemocněním; specifika komunikace s rodinou člověka s duševním onemocněním; příklady dobré práce; modelové situace; krizová situace a jejich zvládání, psychohygiena zaměstnance úřadu práce; shrnutí problematiky a závěrečné hodnocení kurzu.
Zadavatel požaduje poskytnutí studijních materiálů pro všechny účastníky kurzu v minimálním rozsahu 10 stran formátu A4 v tištěné podobě (postačuje i forma prezentace v rozsahu minimálně 40 snímků) a dále závěrečné hodnotící dotazníky pro účastníky a celkové vyhodnocení kurzu.
Předpokládané období realizace kurzu: září - prosinec 2016, upřesnění termínu bude následovat po dohodě s vítězným dodavatelem.


Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
5,00
kurz
Dělení na části


Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Písek
nábřeží 1. máje
2259
397 01
Česká republika
Vzdělávací středisko je součástí Kontaktního pracoviště ÚP ČR v Písku.
Další místa plnění
Pardubice
K Vinici
1256
530 02
Česká republika
Praha 7
Dobrovského
1278
25
170 00
Česká republika
V budově Generálního ředitelství ÚP ČR
Zlín
Čiperova
5182
760 01
Česká republika
V budově Krajské pobočky ÚP ČR ve Zlíně

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Technické kvalifikační předpoklady
Prokázání odborné způsobilosti v oblasti vzdělávání.
Kopie vysokoškolského diplomu lektora. Rozhodnutí o udělení akreditace MPSV ČR.
Zadavatel požaduje předložení strukturovaných životopisů lektora/ů. Strukturovaný profesní životopis musí obsahovat u každého lektora: - jméno a příjmení, případně jméno ženy za svobodna, aby bylo možné přiřadit osvědčení o nejvyšším dosaženém vzdělání, - osvědčení o nejvyšším dosaženém vzdělání, - dosavadní praxe a zkušenosti v oboru předmětu veřejné zakázky. Zadavatel požaduje doložení CV lektora/ů s tím, že musí splňovat minimálně tyto požadavky: - musí být absolvent vysoké školy - magisterského studia, obor psychologie, andragogika popř. oboru předmětu veřejné zakázky - v posledních 2 letech realizoval minimálně 2 kurzy s touto tématikou - musí mít nejméně 2 roky lektorskou praxi - v případě, že by během plnění veřejné zakázky došlo ke změně člena týmu, musí tento splňovat též minimální požadavek na kvalifikaci
Dodavatel splní minimální kvalifikační předpoklad, předložením seznamu alespoň 2 významných zakázek v oblasti vzdělávacích seminářů zaměřených na téma komunikace s osobami s duševním onemocněním dodavatelem v posledních 2 letech. Lektor/ři musí splňovat minimálně tyto požadavky: - musí být absolventem vysoké školy - magisterského studia, obor psychologie, andragogika popř. oboru předmětu veřejné zakázky - v posledních 2 letech školil minimálně 2 kurzy s touto tématikou - nejméně 2 roky lektorské praxe ve vzdělávání dospělých
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 53 odst. 1 a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 139 ZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
23.12.2016

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Uchazeč v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
Objednávka - zadavatel odešle vítěznému uchazeči objednávku se splatností 30 dnů.

Způsob a doba podání nabídky

19.07.2016 09:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





Postup pro stanovení výsledného pořadí při shodě nabídek
Losování bude probíhat v souladu se zásadami uvedenými v § 6. Účastnit se losování mají právo zájemci, kterých se losování týká. O termínu losování je zadavatel písemně vyrozumí nejméně 5 dnů před losováním prostřednictvím e-tržiště.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.



Nabídka musí obsahovat následující:
• přesný název semináře a upřesněný návrh obsahu s uvedením časových dotací k jednotlivým částem
• jméno/jména lektora/ů s uvedením alespoň 2 jimi realizovaných kurzů s touto tématikou
• nabídkovou cenu (bez DPH) za realizaci jednodenního kurzu v rozsahu 8 vyučovacích hodin s obsahovou náplní odpovídající výše uvedenému požadavku
• údaje o kontaktní osobě ve věci zakázky, (jméno, telefon a e-mailovou adresu)

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
19.07.2016 09:05:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele


Zadavatel si vyhrazuje právo rozhodnutí o vyloučení uchazeče oznámit jeho uveřejněním na profilu zadavatele


Zadavatel si vyhrazuje právo uveřejnit oznámení o výběru nejvhodnější nabídky na profilu zadavatele
Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Bohuslava Straková v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Úřad práce ČR
Doručeno: 08.07.2016 13:06:09

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 08.07.2016 11:30 Bohuslava Straková 08.07.2016 12:44 Bohuslava Straková právě zobrazena

Kontextová navigace