Domů  /  Zadávací řízení  /  Kancelářské potřeby pro KoP PS  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Úřad práce ČR
IČO: 72496991

Sídlo/místo podnikání:
Dobrovského 1278/25
170 00  Praha

Kontaktní osoba:
: Jan Váně
: jan.vane@ps.mpsv.cz
: 950149470

Organizační útvar:
KRP Plzeň
Číslo útvaru: 5
Kontaktní adresa:
Kaplířova 2731/7
320 73 Plzeň 1
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: Kancelářské potřeby pro KoP PS
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Dodávky (zboží)
Systémové číslo: T002/16/V00036965

06.04.2016 11:05:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Jan Váně
jan.vane@ps.mpsv.cz
950149470

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Kancelářské potřeby pro KoP PS
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Jan Váně
jan.vane@ps.mpsv.cz
950149470
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Dodávky (zboží)
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
kancelářské potřeby pro KoP PS
Položky předmětu VZ
náplň lepící Pritt
30194220-3 - Lepicí pásky a fólie
30194220-3 - Lepicí filmy
náplň lepící Pritt, permanent, 14m
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
20,00
ks
strojek lepící Pritt
30194220-3 - Lepicí pásky a fólie
30194220-3 - Lepicí filmy
strojek lepící Pritt, permanent, 14m
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
10,00
ks
propiska Pilot super Grip F
30192121-5 - Kuličková pera
30192121-5 - Kuličková pera
propiska Pilot super Grip F, modrá
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
20,00
ks
náplň propisky Pilot super Grip F
30192121-5 - Kuličková pera
30192121-5 - Kuličková pera
náplň propisky Pilot super Grip F, modrá
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
40,00
ks
náplň propisky Pilot G2
30192121-5 - Kuličková pera
30192121-5 - Kuličková pera
náplň propisky Pilot G2, modrá
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
20,00
ks
náplň propisky SOLIDLY, 0,5mm
30192121-5 - Kuličková pera
30192121-5 - Kuličková pera
náplň propisky SOLIDLY, 0,5mm, modrá
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
30,00
ks
fix Centropen 2846 permanent
30192124-6 - Fixy
30192124-6 - Fixy
fix Centropen 2846 permanent, černý
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
40,00
ks
fix Centropen 2611 nebo 2811
30192124-6 - Fixy
30192124-6 - Fixy
fix Centropen 2611 nebo 2811, 0,3mm, modrý
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
20,00
ks
drátky do sešívačky 24/8
30197110-0 - Sponky
30197110-0 - Sponky
drátky do sešívačky 24/8
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
30,00
krab.
barva razítková Colop nebo Trodat
30192111-2 - Razítkové polštářky
30192111-2 - Razítkové polštářky
barva razítková Colop nebo Trodat, modrá, 25ml
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
10,00
ks
Dělení na části


Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Plzeň 1
Kaplířova
2731
7
320 73
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 53 odst. 1 a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 139 ZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
20.04.2016

Platební a obchodní podmínky




Součástí nabídky uchazeče bude tvořit závazný návrh smlouvy, který bude podepsán osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče. Uchazeč jako součást nabídky předloží návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže). Součástí smlouvy musí být níže uvedená ustanovení. Dodavatel není oprávněn zahrnout do návrhu smlouvy ustanovení, které by měnilo význam výše uvedených obsahových náležitostí, nebo které by ve svých důsledcích vedlo ke zhoršení právního postavení zadavatele.
jednorázová
Podáním nabídky uchazeč souhlasí s níže uvedenými smluvními podmínkami.
• Dodavatel se zavazuje dodat zboží nejpozději do 15 pracovních dnů ode dne doručení písemné objednávky ze strany objednatele (e-mailem / datovou schránkou). Dodavatel je povinen do 2 pracovních dnů ode dne doručení objednávky zaslat objednateli písemnou akceptaci (e-mailem / datovou schránkou). Akceptace musí obsahovat přesný termín, kdy bude zboží dodáno na Kontaktní pracoviště.
• Dodavatel se zavazuje, že nabídková cena obsahuje veškeré náklady nutné a spojené s dodávkou zboží, včetně nákladů na práci, materiálu, dopravy, zisku apod.
• Pokud dodavatel zjistí překážky, které by mohly bránit dodání zboží, je o tomto povinen prokazatelně informovat bez zbytečného odkladu objednatele.
• Objednatel je oprávněn požadovat po dodavateli a dodavatel je povinen uhradit objednateli smluvní pokutu za prodlení s termínem dodání zboží ve výši 100,- Kč za každý započatý den prodlení. Smluvní pokuta je splatná ve lhůtě 15 kalendářních dní od doručení výzvy objednatele k zaplacení dodavateli. V případě nezaplacení smluvní pokuty ve lhůtě, je objednatel oprávněn ji započítat vůči daňovému dokladu – faktuře dodavatele.
• Objednatel má právo odstoupit od objednávky, jestliže dodavatel nedodal zboží v určeném termínu, dohodnutým způsobem, v jiném množství / poměru nebo v rozporu s obecně platnými normami, platnými právními předpisy či technologickými postupy.

Způsob a doba podání nabídky

15.04.2016 10:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





Postup pro stanovení výsledného pořadí při shodě nabídek
Losování bude probíhat v souladu se zásadami uvedenými v § 6. Účastnit se losování mají právo zájemci, kterých se losování týká. O termínu losování je zadavatel písemně vyrozumí nejméně 5 dnů před losováním prostřednictvím e-tržiště.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
15.04.2016 10:30:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Jan Váně v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Úřad práce ČR
Doručeno: 06.04.2016 11:08:50

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 06.04.2016 11:05 Jan Váně 06.04.2016 11:05 Jan Váně právě zobrazena

Kontextová navigace