Domů  /  Zadávací řízení  /  Zajištění podpory SW produktů…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
MINISTERSTVO ZEMĚDĚLSTVÍ
IČO: 00020478

Sídlo/místo podnikání:
Těšnov 65/17
11000  Praha

Kontaktní osoba:
: Ing. Eva Geryková
: eva.gerykova@mze.cz

Organizační útvar:
Odbor provozu informačních a komunikačních technologií
Číslo útvaru: 13310
Kontaktní adresa:
Těšnov 65
11705 Praha
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: Zajištění podpory SW produktů Adobe LC PDF pro spisovou službu MZe
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Služby
Systémové číslo: T002/16/V00034462

26.01.2016 10:06:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Eva Geryková
eva.gerykova@mze.cz

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Zajištění podpory SW produktů Adobe LC PDF pro spisovou službu MZe
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Eva Geryková
eva.gerykova@mze.cz
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Služby
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Předmětem VZ je nákup roční licenční podpory SW produktů Adobe LC PDF pro systém spisové služby DMS v prostředí zadavatele.
Licenční podpora zahrnuje:
-nárok na aktuální verze prostřednictvím přístupového kódu,
-hlášení incidentů administrátorem v pracovní době od 8:00 – 18:00 hodin prostřednictvím e-mailů nebo telefonicky, čas odezvy 30 min.
-přístup k opravným balíčkům, patchům, service packům,
-v rámci licenční podpory je též požadováno poskytování technické podpory (instalace nových verzí, instalace opravných balíčků, patchů, service packů do produkčního provozu).

Položky předmětu VZ
Roční podpora pro software Adobe LC PDF
07 - Software a informační systémy
72000000-5 - Informační technologie: poradenství, vývoj programového vybavení, internet a podpora
Roční podpora se týká následujících softwarových položek :
- 2 x (slovy dvě) licence LC PDF Generator-Platinum Per CPU, 2L pro produkční prostředí DMS,

- 3 x (slovy tři) licence LC PDF Generator-Platinum Per Server- Dev, 2L pro testovací prostředí DMS
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
Dělení na části


Předpokládaná hodnota VZ
200 000,00
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Praha 1
Těšnov
65
17
110 00
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Technické kvalifikační předpoklady
Zadavatel požaduje, aby měl uchazeč uzavřen se společností Adobe Systems Inc., USA nebo s jeho dceřinou společností, popřípadě s autorizovaným distributorem výrobce, platný smluvní vztah o partnerství, který jej opravňuje k přeprodeji námi požadované služby.
Uchazeč předloží ve své nabídce platný dokument (certifikát nebo jiný smluvní vztah s výrobcem nebo s dceřinou společností výrobce, popřípadě s autorizovaným distributorem výrobce).
Způsob předložení požadovaných dokumentů - prostá kopie.
Zadavatel nespecifikuje úroveň partnerství s výrobcem.
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 53 odst. 1 a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 139 ZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
15.03.2016

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Uchazeč v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
Smlouvu nahradí objednávkový dokument ve smyslu §1746 odst. 2 Občanského zákoníku č. 89/2012. Objednávkový dokument, který bude zaslán vítěznému uchazeči, bude oboustranně podepsaný a budou v něm uvedeny platební a obchodní podmínky zadavatele. Splatnost faktur činí 21 dní od doručení faktury zadavateli. Fakturace proběhne na základě oboustranně podepsaného objednávkového dokumentu. Pokud faktura neobsahuje všechny zákonem stanovené náležitosti či přílohy, je objednatel oprávněn ji do data splatnosti vrátit poskytovateli s tím, že poskytovatel je poté povinen vystavit novou fakturu s novým termínem splatnosti, přičemž se smluvní strany dohodly na tom, že oprávněným vrácením faktury přestává běžet původní lhůta splatnosti - celá lhůta běží od dne doručení opravené nebo nově vyhotovené faktury, tzn. že nezaplacením oprávněně vrácené faktury není příjemce faktury v prodlení.

Způsob a doba podání nabídky

17.02.2016 10:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





Postup pro stanovení výsledného pořadí při shodě nabídek
Losování bude probíhat v souladu se zásadami uvedenými v § 6. Účastnit se losování mají právo zájemci, kterých se losování týká. O termínu losování je zadavatel písemně vyrozumí nejméně 5 dnů před losováním prostřednictvím e-tržiště.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Nabídka uchazeče bude obsahovat :
1. přílohu č. 1 doplněnou o požadované údaje,
2. platný certifikát, či jiný smluvní dokument o partnerství s výrobcem Adobe Systems Inc., USA

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
17.02.2016 10:05:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

1. Dodavatel je oprávněn požadovat dodatečné informace k zadávacím podmínkám. Žádost o dodatečné informace musí být doručena nejpozději 3 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. 2. Podáním nabídky uchazeč souhlasí s podmínkami tohoto zadávacího řízení a bere na vědomí, že je vázán obsahem své nabídky po celou dobu běhu zadávací lhůty. 3. Zadavatel si vyhrazuje právo zadávací řízení kdykoli zrušit, a to i bez uvedení důvodu. 4. Práva a povinnosti neupravené touto výzvou se řídí Soutěžním řádem Ministerstva zemědělství (https://zakazky.eagri.cz/publication_diplay_1.html
Eva Geryková v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: MINISTERSTVO ZEMĚDĚLSTVÍ
Doručeno: 28.01.2016 11:56:09

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 26.01.2016 10:06 Eva Geryková 26.01.2016 10:06 Eva Geryková právě zobrazena

Kontextová navigace