Domů  /  Zadávací řízení  /  Nákup kalendářů a diářů  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Úřad práce ČR
IČO: 72496991

Sídlo/místo podnikání:
Dobrovského 1278/25
170 00  Praha

Kontaktní osoba:
: Martin Čabrada
: martin.cabrada@uradprace.cz

Organizační útvar:
Generální ředitelství
Číslo útvaru: 15
Kontaktní adresa:
Dobrovského 1278/25
170 00 Praha 7
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: Nákup kalendářů a diářů
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Dodávky (zboží)
Systémové číslo: T002/15/V00032265

20.11.2015 12:43:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Martin Čabrada
martin.cabrada@uradprace.cz

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Nákup kalendářů a diářů
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Martin Čabrada
martin.cabrada@uradprace.cz
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Dodávky (zboží)
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Nákup stolních a nástěnných kalendářů, plánovací karty, týdenních, denních a kapesních diářů pro rok 2016.
Položky předmětu VZ
Stolní týdenní bezobrázkový kalendář 2016 - malý
30199792-8 - Kalendáře
30199792-8 - Kalendáře
-české kalendárium
-měsíční přehled
-stojánek ze skládané lepenky
-publicita OPZ (tisk na stojánek ze skládané lepenky)
-rozměr: 246 x 96 mm


Kalendář bude obsahovat potisk logo EU a logo ÚP ČR (loga jsou přílohou výzvy). Barva potisku černá.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
220,00
Ks
Stolní týdenní bezobrázkový kalendář 2016 - velký
30199792-8 - Kalendáře
30199792-8 - Kalendáře
-české kalendárium
-tříměsíční přehled
-stojánek ze skládané lepenky
-publicita OPZ (tisk na stojánek ze skládané lepenky)
-rozměr: 320 x 175 mm

Kalendář bude obsahovat potisk logo EU a logo ÚP ČR (loga jsou přílohou výzvy). Barva potisku černá.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
80,00
Ks
Tříměsíční nástěnný bezobrázkový kalendář 2016
30199792-8 - Kalendáře
30199792-8 - Kalendáře
-české kalendárium
-posuvný jezdec
-lepená vazba s otvorem pro zavěšení
-barva modrá
-dolní reklamní plocha
-publicita OPZ (tisk na dolní reklamní plochu)
-rozměr: 315 x 420 mm

Kalendář bude obsahovat potisk logo EU a logo ÚP ČR (loga jsou přílohou výzvy). Barva potisku černá.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
60,00
Ks
Plánovací karta 2016
30199792-8 - Kalendáře
30199792-8 - Kalendáře
-české kalendárium
-oboustranně tištěná pracovní plánovací mapa s komplexním přehledem svátků, významných dnů a jmen
-publicita OPZ (tisk)
-rozměr: 210 x 148 mm

Plánovací karta bude obsahovat potisk logo EU a logo ÚP ČR (loga jsou přílohou výzvy). Barva potisku černá.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
200,00
Ks
Diář denní 2016
22817000-0 - Diáře nebo osobní kalendáře
22817000-0 - Diáře nebo osobní kalendáře
-české kalendárium
-jmenné svátky ČR a SR
-osobní údaje
-plánovací kalendář
-roční výhled 2016/2017
-mapa ČR a SR
-formát A5
-bílý papír
-ražba letopočtu
-měkký a matný povrchový materiál
-textilní záložka
-perforované rožky
-barva modrá
-publicita OPZ (ražba na obalu)
-rozměr: 143 x 205 mm

Diář bude obsahovat ražbu logo EU a logo ÚP ČR (loga jsou přílohou výzvy).
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
50,00
Ks
Diář týdenní 2016
22817000-0 - Diáře nebo osobní kalendáře
22817000-0 - Diáře nebo osobní kalendáře
-české kalendárium
-jmenné svátky ČR a SR
-osobní údaje
-plánovací kalendář
-roční výhled 2016/2017
-mapa ČR a SR
-formát A5
-bílý papír
-ražba letopočtu
-měkký a matný povrchový materiál
-textilní záložka
-perforované rožky
-barva modrá
-publicita OPZ (ražba na obalu)
-rozměr: 143 x 205 mm

Diář bude obsahovat ražbu logo EU a logo ÚP ČR (loga jsou přílohou výzvy).
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
90,00
Ks
Diář kapesní 2016
22817000-0 - Diáře nebo osobní kalendáře
22817000-0 - Diáře nebo osobní kalendáře
-české kalendárium
-jmenné svátky ČR a SR
-osobní údaje
-plánovací kalendář
-roční výhled 2016/2017
-bílý papír
-ražba letopočtu
-měkký a matný povrchový materiál
-perforované rožky
-barva modrá
-publicita OPZ (ražba na obalu)
-rozměr: 75 x 150 mm

Diář bude obsahovat ražbu logo EU a logo ÚP ČR (logo je příloha výzvy).
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
70,00
Ks
Dělení na části


Předpokládaná hodnota VZ
50 000,00
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od 01.12.2015 do 31.12.2015. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Praha 7
Dobrovského
1278
25
170 00
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 53 odst. 1 a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 139 ZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
31.12.2015

Platební a obchodní podmínky




Součástí nabídky uchazeče bude tvořit závazný návrh smlouvy, který bude podepsán osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče. Uchazeč jako součást nabídky předloží návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže). Součástí smlouvy musí být níže uvedená ustanovení. Dodavatel není oprávněn zahrnout do návrhu smlouvy ustanovení, které by měnilo význam výše uvedených obsahových náležitostí, nebo které by ve svých důsledcích vedlo ke zhoršení právního postavení zadavatele.
Plnění veřejné zakázky bude realizováno na základě písemné objednávky zadavatele zaslané elektronicky kontaktní osobě vybraného uchazeče.
Pro plnění veřejné zakázky jsou pro uchazeče závazné následující obchodní podmínky:
• Uchazeč je povinen realizovat veřejnou zakázku, tj. kalendáře a diáře v požadované kvalitě a množství dodat do místa plnění nejpozději do 7 pracovních dnů ode dne prokazatelného doručení písemné objednávky zadavatele, a to elektronickou formou na kontaktní e-mail uchazeče.
• Úhrada ceny za realizaci veřejné zakázky bude provedena na základě daňového dokladu vystaveného uchazečem na základě oboustranně podepsaného předávacího protokolu.
• Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu podle obecně závazných právních předpisů.
• Faktura musí být vystavena a doručena do sídla zadavatele do 7 pracovních dnů ode dne realizace předmětu veřejné zakázky, tj. ode dne podpisu předávacího protokolu oběma stranami, nejpozději však do 12. 12. 2015, aby mohla být ze strany zadavatele proplacena ještě v roce 2015.
• Před odeslání faktury v listinné podobě na adresu sídla zadavatele, je uchazeč povinen zaslat v náhledu ke schválení na e-mail: martin.cabrada@uradprace.cz.
• Doba splatnosti daňového dokladu je stanovena na 30 kalendářních dnů ode dne jeho doručení zadavateli.
• Platby budou probíhat výhradně v Kč a rovněž veškeré uvedené cenové údaje budou v Kč.
• Faktura se pro účely veřejné zakázky považuje za uhrazenou okamžikem odepsání fakturované částky z účtu zadavatele ve prospěch účtu uchazeče. Námitky proti údajům uvedeným ve faktuře může zadavatel uplatnit do konce lhůty splatnosti s tím, že ji odešle zpět uchazeči s uvedením výhrad. Tímto okamžikem se ruší lhůta splatnosti. Od okamžiku doručení opravené faktury zadavateli běží nová lhůta splatnosti.
• V případě jeho prodlení s dobou plnění předmětu veřejné zakázky je uchazeč povinen zaplatit zadavateli sankci ve výši 0,1 % z celkové ceny včetně DPH, a to za každý i započatý den prodlení.
• V případě jeho prodlení s odstraněním vad dodaných kalendářů a diářů je uchazeč povinen zaplatit zadavateli sankci ve výši 200,- Kč, a to za každý i započatý den prodlení a za každou vadu zboží.
• Smluvní pokutu stejně jako případnou škodu vzniklou zadavateli vlivem činnosti uchazeče je uchazeč povinen zaplatit zadavateli nejpozději do 15 kalendářních dnů ode dne, kdy bude zadavatelem o nároku na úhradu smluvní pokuty a její výši resp. vzniklé škody a její výši prokazatelně informován.

Způsob a doba podání nabídky

02.12.2015 16:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





Postup pro stanovení výsledného pořadí při shodě nabídek
Losování bude probíhat v souladu se zásadami uvedenými v § 6. Účastnit se losování mají právo zájemci, kterých se losování týká. O termínu losování je zadavatel písemně vyrozumí nejméně 5 dnů před losováním prostřednictvím e-tržiště.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
02.12.2015 16:00:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Martin Čabrada v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Úřad práce ČR
Doručeno: 23.11.2015 09:25:49

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 20.11.2015 12:43 Martin Čabrada 23.11.2015 09:01 Martin Čabrada právě zobrazena

Kontextová navigace