Domů  /  Zadávací řízení  /  Skládací stoly a vozíky pro…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Česká republika - Úřad vlády České republiky
IČO: 00006599

Sídlo/místo podnikání:
nábř. E. Beneše 128/4
118 01  Praha 1

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele:
: Ing.Ivana Hošťálková
: hostalkova.ivana@vlada.cz

Kontaktní osoba:
: Renáta Rumlová
: rumlova.renata@vlada.cz
: +420 224 002 004
: Referent majetkové správy

Organizační útvar:
Odbor provozu a služeb
Číslo útvaru: OPS
Kontaktní adresa:
nábř. E. Beneše 128/4
118 01 Praha 1
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: Skládací stoly a vozíky pro jejich přepravu
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Dodávky (zboží)
Systémové číslo: T002/15/V00031326
Evidenční číslo: 18042/2015-OPS

04.11.2015 16:54:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Ing.Ivana Hošťálková
hostalkova.ivana@vlada.cz
Kontaktní osoby za zadavatele
Renáta Rumlová
rumlova.renata@vlada.cz
+420 224 002 004
Referent majetkové správy

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Skládací stoly a vozíky pro jejich přepravu
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Ing.Ivana Hošťálková
hostalkova.ivana@vlada.cz
Kontaktní osoby za zadavatele
Renáta Rumlová
rumlova.renata@vlada.cz
+420 224 002 004
Referent majetkové správy
Evidenční číslo zadavatele
18042/2015-OPS
Druh veřejné zakázky
Dodávky (zboží)
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Předmětem VZ je nákup/dodání 22 ks skládacích stolů a 2 ks vozíků pro jejich přepravu.
Uchazeč uvede v popisu předmětu nabídky jednoznačnou specifikaci nebo jednoznačnou identifikaci předmětu VZ tak, aby bylo možné prověřit splnění technických parametrů.
Doprava na místo plnění zahrnuta v ceně.
Splatnost faktury minimálně 21 dní.
Cena bude uvedena jako celková zahrnující veškeré poplatky.
V případě, že dodavatel nedoručí objednateli podepsanou objednávku zpět do 5 dnů od jejího doručení, je objednatel oprávněn vzít objednávku zpět a zadat veřejnou zakázku dalšímu uchazeči
v pořadí.
Dodavatel odpovídá za vady zboží zjištěné při jeho předání nebo v průběhu záruční doby, a to za všechny vady zboží existující v době předání i za vady vzniklé později. Dodavatel za tímto účelem poskytne objednateli záruku za jakost po záruční dobu v délce 24 měsíců.
Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží.
Zadavatel je oprávněn zveřejnit objednávku uzavřenou s vybraným uchazečem na interních informačních systémech a na profilu zadavatele.
Položky předmětu VZ
Stůl skládací 180 cm
39150000-8 - Různý nábytek a vybavení
39150000-8 - Různý nábytek a vybavení
stůl skládací délka 180 cm,
dřevěný rám,
rychlý skládací/rozkládací systém,
ocelové pozinkované nohy,
deska stolu z vysokotlakého laminátu v dekoru buk,
rozměry :
délka stolu 180 cm
šířka stolu 70 cm
výška stolu 74 cm

Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
16,00
Ks
4 400,00
70 400,00
stůl skládací 120 cm
39150000-8 - Různý nábytek a vybavení
39150000-8 - Různý nábytek a vybavení
stůl skládací délka 120 cm,
dřevěný rám,
rychlý skládací/rozkládací systém,
ocelové pozinkované nohy,
deska stolu z vysokotlakého laminátu v dekoru buk,
rozměry :
délka stolu 120 cm
šířka stolu 70 cm
výška stolu 74 cm
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
6,00
Ks
4 200,00
25 200,00
vozík
39150000-8 - Různý nábytek a vybavení
39150000-8 - Různý nábytek a vybavení
vozík na přepravu skládacích stolů,
2 pevná kola,
2 otočná kola s brzdou,
kovová konstrukce,
rozměry :
délka 76 cm
šířka 70 cm
výška 123 cm
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
2,00
Ks
4 500,00
9 000,00
Dělení na části


Předpokládaná hodnota VZ
104 600,00
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

ternín plnění : 3 týdny od doručení objednávky dodavateli

Doba a místo plnění

Praha 1
nábř. E. Beneše
128
4
118 01
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 53 odst. 1 a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 139 ZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
29.01.2016

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Uchazeč v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
Text předchozího odstavce "Smluvní podmínky" je generován elektronickým tržištěm Gemin automaticky a nelze jej odstranit. - Smlouva není součástí zadávacích podmínek - bude vystavena objednávka z ekonomického systému SAP, která bude kupní smlouvou ve smyslu § 2085 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. - Smluvní vztah s vybraným dodavatelem bude uzavřen formou oboustranně podepsané objednávky vystavené objednatelem.
- V případě, že dodavatel nedoručí objednateli podepsanou objednávku zpět do 5 dnů od jejího doručení, je objednatel oprávněn vzít objednávku zpět a zadat veřejnou zakázku dalšímu uchazeči v pořadí.

Způsob a doba podání nabídky

16.11.2015 09:30:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





Postup pro stanovení výsledného pořadí při shodě nabídek
Losování bude probíhat v souladu se zásadami uvedenými v § 6. Účastnit se losování mají právo zájemci, kterých se losování týká. O termínu losování je zadavatel písemně vyrozumí nejméně 5 dnů před losováním prostřednictvím e-tržiště.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.



Zadavatel požaduje produktové listy, které budou osvědčovat splnění zadávacích podmínek. Produktovými listy se rozumí jak produktový list přímo, tak také např. snímek webové stránky apod. Produktovým listem není myšlen URL odkaz.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
16.11.2015 09:35:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Renáta Rumlová v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Česká republika - Úřad...
Doručeno: 05.11.2015 08:32:19

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 04.11.2015 16:54 Renáta Rumlová 05.11.2015 08:32 Renáta Rumlová právě zobrazena

Kontextová navigace