Domů  /  Zadávací řízení  /  Zajišťování provozně…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
NÁRODNÍ BEZPEČNOSTNÍ ÚŘAD
IČO: 68403569

Sídlo/místo podnikání:
Na Popelce 2/16
15000  Praha

Kontaktní osoba:
: Ing. Jiří Javůrek
: j.javurek@nbu.cz
: +420257283401
: +420602623689

Organizační útvar:
OPE
E-mail: ekonom.provoz@nbu.cz
Telefon: +420257283128
Fax: +420257283470
Kontaktní adresa:
Na Popelce 16/2
150 06 Praha 5
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: Zajišťování provozně technické údržby v objektech NBÚ
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Stavební práce
Systémové číslo: T002/15/V00029309

12.10.2015 10:07:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Jiří Javůrek
j.javurek@nbu.cz
+420257283401
+420602623689

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Zajišťování provozně technické údržby v objektech NBÚ
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Jiří Javůrek
j.javurek@nbu.cz
+420257283401
+420602623689
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Stavební práce
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



48
Předmět VZ
Účelem tohoto zadávacího řízení je uzavření rámcové smlouvy s jedním dodavatelem na zajištění údržby a oprav objektů a majetku ve vlastnictví NBÚ včetně dodávek potřebného materiálu.

Položky předmětu VZ
stavební práce
41 - Stavební práce
45000000-7 - Stavební práce
Účelem tohoto zadávacího řízení je uzavření rámcové smlouvy s jedním dodavatelem na zajištění údržby a oprav objektů a majetku ve vlastnictví NBÚ včetně dodávek potřebného materiálu.
Předmětem plnění veřejné zakázky je údržba, opravy objektů a jejich vybavení, údržbářské a stavební opravy, čímž se rozumí zejména:
- opravy a údržby – stavebně montážní práce,
- pokládky podlahových krytin
- instalatérské práce,
- malířské a lakýrnické práce,
- elektromontážní práce včetně dílčích revizí elektro,
- ostatní pomocné práce,
- dodávky materiálu

Klasifikace kódů dle číselníku Common Procurement Vocabulary - CPV
Opravy a údržba
50000000-5
Pokládání podlahových krytin a obkládání stěn
45430000-0
Instalatérské a sanitární práce
45330000-9
Sklenářské, malířské a natěračské práce
45440000-3
Malířské práce
45442100-8
Opravy elektroinstalací
50116100-2
Preventivní údržba
50324200-4

Přesná specifikace předmětu plnění je obsažena v návrhu rámcové smlouvy - Příloha č. 3.
Součástí předmětu plnění jsou v rámci této veřejné zakázky i práce a služby blíže nespecifikované, které jsou však nezbytné k řádnému poskytování služeb, a o kterých by vzhledem ke své kvalifikaci a zkušenostem uchazeč měl nebo mohl vědět.
Způsob zpracování nabídkové ceny:
Celkovou nabídkovou cenou je částka, která bude uchazečem vypočítána jako průměrná cena ze všech 6 dílčích cen, vyjádřených jako částka za 1 (jednu) hodinu práce jeho 1 (jednoho) pracovníka vždy ve formátu cena bez DPH, DPH a cena včetně DPH. Vedle této celkové průměrné nabídkové ceny bude hodnocena i cena individuální, tj. cena za každý jeden typ prací, a to formou vyjádření pořadí nabídky každého z uchazečů v rámci jednoho typu prací uvedených v příloze VZ.
Dílčí nabídkové ceny i celková nabídková cena musí být uvedeny v české měně a musí být zpracovány v souladu s požadavky stanovenými touto zadávací dokumentací.
Každá dílčí nabídková cena bude stanovena jako cena nejvýše přípustná a nepřekročitelná po celou dobu plnění veřejné zakázky a bude zahrnovat veškeré náklady vynaložené v souvislosti s plněním předmětu zakázky. Celková nabídková cena bude uvedena na krycím listu nabídky, který tvoří Přílohu č. 1 této zadávací dokumentace. Služby specifikované v článku III. a IV. rámcové smlouvy budou realizovány na základě dílčích požadavků zadavatele a zadavatel bude vybranému uchazeči hradit jen skutečně požadované a vybraným uchazečem realizované služby.
Další platební a obchodní podmínky:
a) V paušální hodinové sazbě budou zahrnuty přesuny hmot a úklid pracoviště.
b) Odvoz suti a odpadu zajišťuje zadavatel.
c) Dodavatel může bezplatně užívat místnost pro své zaměstnance a skladovací prostor.
Cenová nabídka bude rozdělena v souladu s touto zadávací dokumentací:
Celková nabídková cena v Kč bez DPH
Samostatně DPH 21 %
Celková nabídková cena v Kč včetně DPH
Nabídková cena může být měněna pouze v souvislosti se změnou sazeb DPH. Z jakýchkoliv jiných důvodů nesmí být nabídková cena měněna.

Nedílnou součástí VZ je příloha č. 2 "Spotřební koš - nabídková cena"., který dodavatel musí vyplnit, žádná položka nesmí být nulová a ceny položek musí být reálné a obvyklé.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
Dělení na části


Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Praha 5
Na Popelce
2
16
150 06
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Základní kvalifikační předpoklady
čestným prohlášením - Vzor uveden v příloze č. 4
Profesní kvalifikační předpoklady
výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán - prostá kopie
doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci - prostá kopie
prostá kopie
1) Platné osvědčení podnikatele stupně utajení Důvěrné nebo vyšší podle zákona č. 412/2005 Sb., o ochraně utajovaných informací a o bezpečnostní způsobilosti, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon č. 412/2005 Sb.“), s formou přístupu podle §20 oodst. 1 písm. b) zákona č. 412/2005 Sb.
2) Platné osvědčení fyzické osoby stupně utajení Důvěrné nebo vyšší podle zákona č. 412/2005 Sb. zaměstnanců podnikatele, případně dalších osob, jež se budou podílet na plnění veřejné zakázky, a to tak, aby při samostatném vstupu těchto osob do zabezpečené oblasti v areálu NBÚ byla držitelem osvědčení fyzické osoby vždy alespoň jedna ze současně vstupujících osob.
Technické kvalifikační předpoklady
V souladu s ustanovením § 56 zákona seznam významných služeb realizovaných uchazečem v posledních 5 letech s ohledem na předmět veřejné zakázky s uvedením jejich rozsahu a doby poskytnutí.
Uchazeč prokáže splnění tohoto technického kvalifikačního předpokladu předložením seznamu významných služeb, přičemž z přiloženého seznamu musí vyplývat následující informace: identifikační údaje objednatele včetně telefonického kontaktu, název, předmět a finanční objem realizovaných služeb v korunách českých, doba a místo plnění, údaj o tom, zda poskytnuté služby byly realizovány řádně, tj. s úplnou absencí nevypořádaných soudních sporů a reklamací.
čestné prohlášení
min. 4 000 000,- Kč
V souladu s ustanovením § 56 odst. 2 písm. e) zákona osvědčení o vzdělání a o odborné kvalifikaci.
elektroúdržbář min. vyučen v oboru min. 5 let praxe při poskytování obdobných služeb instalatér min. vyučen v oboru min. 5 let praxe při poskytování obdobných služeb dělník stavební údržby min. vyučen v oboru min. 5 let praxe při poskytování obdobných služeb pokládač podlahových krytin min. vyučen v oboru min. 5 let praxe při poskytování obdobných služeb
doložením čestného prohlášení, které bude obsahovat údaje o délce praxe v požadované oblasti služeb
Délka odborné praxe: 5 let
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 53 odst. 1 a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 139 ZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
30.11.2015

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Uchazeč v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
rámcová smlouva podle §1746 zákona č. 89/2012 Sb., občanského záloníku

Způsob a doba podání nabídky

06.11.2015 09:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?



Základním kritériem hodnocení pro zadání veřejné zakázky je ekonomická výhodnost nabídky, kterou ovlivňují 4 základní kritéria, která budou matematicky hodnocena.
Systém Gemin.cz tento způsob automatickým vyhodnocením neakceptuje.
Způsob hodnocení:
Základním kritériem hodnocení pro zadání veřejné zakázky je ekonomická výhodnost nabídky. Hodnocena bude celková nabídková cena s DPH.
Celková ekonomická výhodnost nabídky bude hodnocena podle níže uvedených číselně hodnotitelných kritérií, stanovených v pořadí s váhou určenou v procentním vyjádření.

Číslo kritéria
Váha
Popis kritéria
1.
30%
Celková nabídková cena - pro účely hodnocení bude použit aritmetický průměr nabídkových cen v Kč včetně DPH ve všech typech služeb uvedených uchazečem ve formuláři „Nabídková cena“
2.
30%
Individuální nabídková cena - pro účely hodnocení bude použito pořadí nabídkové ceny včetně DPH v rámci hodnocení konkrétních nabídkových cen jednotlivých služeb, uvedených uchazečem ve formuláři „Nabídková cena“
3.
30%
Individuální nabídková cena - pro účely hodnocení bude použito pořadí nabídkové ceny spotřebního koše v Kč včetně DPH v rámci hodnocení konkrétních nabídkových cen, uvedených uchazečem v tabulce „Spotřební koš“
4.
10%
Rychlost reakce dodavatele na obdržený požadavek zadavatele

Způsob hodnocení ekonomické výhodnosti
Ad kritérium č. 1 – Celková nabídková cena – 30%
pro účely hodnocení bude použita průměrná cena za jednoho pracovníka a jednu hodinu v Kč včetně DPH vypočítaná jako aritmetický průměr každé konkrétní ceny uvedené uchazečem ve formuláři „Nabídková cena“ .
Vzorec pro hodnocení kritéria č. 1 je uveden níže:

Nejvýhodnější nabídka
100 x ------------------------------- x váha kritéria vyjádřená v %
Hodnocená nabídka

Ad kritérium č. 2 – Individuální nabídková cena – 30%
pro účely hodnocení bude použit součet pořadí konkrétních nabídkových cen v rámci jednotlivých služeb včetně DPH vypočítaných hodnotící komisí dle jednotlivých nabídkových cen, uvedených uchazečem ve formuláři „Nabídková cena“. Vzorec pro hodnocení kritéria č. 1 je uveden níže:

Nejvýhodnější nabídka
100 x ------------------------------- x váha kritéria vyjádřená v %
Hodnocená nabídka

Ad kritérium č. 3 - Individuální nabídková cena spotřebního koše – 30%
pro účely hodnocení bude použit součet pořadí konkrétních nabídkových cen v rámci jednotlivých služeb včetně DPH vypočítaných hodnotící komisí dle jednotlivých nabídkových cen, uvedených uchazečem ve formuláři „Spotřební koš“ Vzorec pro hodnocení kritéria č. 1 je uveden níže:

Nejvýhodnější nabídka
100 x ------------------------------- x váha kritéria vyjádřená v %
Hodnocená nabídka

Ad kritérium 4 - Rychlost reakce dodavatele na obdržený požadavek zadavatele – 10%
Hodnotícím kritériem bude garantovaná rychlost reakce dodavatele v situacích, kdy obdrží požadavek zadavatele na plnění konkrétní služby, nebo dojde k závadě, která znemožňuje standardní užívání konkrétního zařízení zadavatele. Uchazeč uvede ve formuláři „Nabídková cena“ v hodinách čas, do kdy od prokazatelného nahlášení požadavku zadavatelem zabezpečí zahájení činností pověřených pracovníků. Takto uvedená doba reakce v hodinách bude podkladem pro hodnocení. Uvedená doba reakce bude stanovena jako jediná doba reakce pro všechny typy služeb a nesmí být nižší než 1 hodina a vyšší než 120 hodin. Vzorec pro hodnocení kritéria je uveden níže:

100 x (Hodnocená nabídka -120)
(100 - -------------------------------------------------) x váha kritéria vyjádřená v %
120 - 1

Oznámení o výběru nejvhodnější nabídky:
Hodnocení nabídek zadavatelem je automaticky odesíláno uchazečům pomocí e-tržiště Gemin.




V případě rovnosti nabídek bude upřednostněna nabídka, která byly doručena dříve.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Rychlost reakce dodavatele na obdržený požadavek zadavatele
Rychlost reakce dodavatele na obdržený požadavek zadavatele


hodina




10,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení



hodnocení - matematické vztahy Minimální hodnota reakce je stanovena zadavatelem na 1 hodinu.


Kriterium Spotřební koš: Individuální nabídková cena - pro účely hodnocení bude použito pořadí nabídkové ceny spotřebního koše v Kč včetně DPH v rámci hodnocení konkrétních nabídkových cen, uvedených uchazečem v tabulce „Spotřební koš“
Spotřební koš: Individuální nabídková cena - pro účely hodnocení bude použito pořadí nabídkové ceny spotřebního koše v Kč včetně DPH v rámci hodnocení konkrétních nabídkových cen, uvedených uchazečem v tabulce „Spotřební koš“






30,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení



hodnocení - matematické vztahy


Kriterium Celková nabídková cena - pro účely hodnocení bude použit aritmetický průměr nabídkových cen v Kč včetně DPH ve všech typech služeb uvedených uchazečem ve formuláři „Nabídková cena“
Celková nabídková cena - pro účely hodnocení bude použit aritmetický průměr nabídkových cen v Kč včetně DPH ve všech typech služeb uvedených uchazečem ve formuláři „Nabídková cena“






30,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení



hodnocení - matematické vztahy


Kriterium Jednotlivé činnosti: Individuální nabídková cena - pro účely hIodnocení bude použito pořadí nabídkové ceny včetně DPH v rámci hodnocení konkrétních nabídkových cen jednotlivých služeb, uvedených uchazečem ve formuláři „Nabídková cena“
Jednotlivé činnosti: Individuální nabídková cena - pro účely hIodnocení bude použito pořadí nabídkové ceny včetně DPH v rámci hodnocení konkrétních nabídkových cen jednotlivých služeb, uvedených uchazečem ve formuláři „Nabídková cena“






30,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení



hodnocení - matematické vztahy


Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


23.10.2015 10:00:00
Praha 5
Na Popelce
2
16
150 06
Česká republika
Kontaktní osoba: Ing. Jiří Javůrek, j.javurek@nbu.cz, 602 623 689 Uchazeči o VZ se musí předem objednat na výše uvedené e-mail adrese, kde uvedou jméno, příjmení, obchodní název společnosti, SPZ vozidla (min. 1 den předem). Za společnost se mohou dostavit max. 2 zástupci.
Otevírání nabídek
06.11.2015 09:00:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Věra Prágrová v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: NÁRODNÍ BEZPEČNOSTNÍ ÚŘAD
Doručeno: 14.10.2015 16:31:19

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 12.10.2015 10:07 Věra Prágrová 12.10.2015 10:07 Věra Prágrová právě zobrazena

Kontextová navigace