Domů  /  Zadávací řízení  /  SLZM - Nákup softwaru…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Česká republika - Ministerstvo vnitra
IČO: 00007064

Sídlo/místo podnikání:
Nad Štolou 936/3
17034  Praha

Kontaktní osoba:
: Bc. Martin Procházka
: martin.prochazka2@pcr.cz
: +420974842035

Organizační útvar:
Správa logistického zabezpečení Policejního prezídia ČR
Číslo útvaru: 515459
Kontaktní adresa:


Specifikace VZ

Název VZ: SLZM - Nákup softwaru Sharepoint server 2013
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Dodávky (zboží)
Systémové číslo: T002/15/V00026687
Evidenční číslo: PPR-4497/ČJ-2015-990670

28.07.2015 08:00:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Bc. Martin Procházka
martin.prochazka2@pcr.cz
+420974842035

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
SLZM - Nákup softwaru Sharepoint server 2013
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Bc. Martin Procházka
martin.prochazka2@pcr.cz
+420974842035
Evidenční číslo zadavatele
PPR-4497/ČJ-2015-990670
Druh veřejné zakázky
Dodávky (zboží)
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Software Sharepoint server 2013
Položky předmětu VZ
Software Sharepoint sever 2013
48000000-8 - Balíky programů a informační systémy
48000000-8 - Balíky programů a informační systémy
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
Kus
261 157,02
261 157,02
Dělení na části


Předpokládaná hodnota VZ
261 157,02
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Praha 5 - Zbraslav
Na Baních
1304
156 00
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Základní kvalifikační předpoklady
Ne
Uchazeč předloží čestné prohlášení.
Profesní kvalifikační předpoklady
Uchazeč předloží příslušný doklad.
Uchazeč předloží příslušný doklad.
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 53 odst. 1 a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 139 ZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
28.08.2015

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Uchazeč v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
Kupní smlouva. Podáním nabídky uchazeč akceptuje text smlouvy.

Způsob a doba podání nabídky

06.08.2015 10:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





Pořadí podání platné nabídky.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Přílohou nabídky uchazeče bude: 1) návrh smlouvy bude uchazečem doplněn o cenové údaje a jeho identifikační údaje jako kupujícího na úvodní a poslední straně smlouvy, dále pak na příloze kupní smlouvy. Ostatní údaje musí zůstat nezměněny, jinak nebude nabídka dále hodnocena, 2) cenová nabídka, 3) požadované dokumenty prokazující kvalifikační předpoklady.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Pouze na mailové adrese zadavatele uvedené k tomuto obchodnímu případu a mailové adrese uchazeče uvedené v jeho registraci na ET. Na jinou komunikaci nebude brán zřetel.
Další specifikace
Vybraný uchazeč bude vyzván k podpisu smlouvy. V případě že jím smlouva nebude podepsána do 10 pracovních dnů od podpisu smlouva, má zadavatel právo oslovit k podpisu smlouvy a realizaci zakázky dalšího uchazeče v pořadí.
Termín pro podání žádostí o dodatečné informace: do 31.7.2015 do 10.00 hodin. Termín pro odpovědi na žádosti o dodatečné informace: do 3.8.2015 do 10.00 hodin.
Martin Procházka v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Česká republika -...
Doručeno: 28.07.2015 08:05:52

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 28.07.2015 08:00 Martin Procházka 28.07.2015 08:00 Martin Procházka právě zobrazena

Kontextová navigace