Domů  /  Zadávací řízení  /  kancelářská židle dle…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
MINISTERSTVO ZEMĚDĚLSTVÍ
IČO: 00020478

Sídlo/místo podnikání:
Těšnov 65/17
11000  Praha

Kontaktní osoba:
: Petr Sládek
: PETR.SLADEK@MZE.CZ

Organizační útvar:
Odbor vnitřní správy
Číslo útvaru: 12130
Kontaktní adresa:
Těšnov 65
11705 Praha
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: kancelářská židle dle specifikace
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Dodávky (zboží)
Systémové číslo: T002/15/V00024264

27.05.2015 14:49:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Petr Sládek
PETR.SLADEK@MZE.CZ

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
kancelářská židle dle specifikace
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Petr Sládek
PETR.SLADEK@MZE.CZ
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Dodávky (zboží)
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
kancelářské židle dle specifikace
Položky předmětu VZ
kancelářké židle
39110000-6 - Sedadla, židle a související výrobky a jejich díly
39110000-6 - Sedadla, židle a související výrobky a jejich díly
Čalouněná kancelářská židle s širokým ergonomicky tvarovaným sedákem a výškově nastavitelným opěrákem. Zádová mechanika židle k PC zajišťuje permanentní kontakt s možností aretace opěradla ve zvolené poloze. Možná nastavitelnost tuhosti přítlaku opěradla kancelářských křesel. Výšku sedu lze upravovat plynovým pístem. Kancelářská křesla jsou opatřena kolečky určenými pro měkké podlahy. Možnost výběru ze dvou barevných provedení. Nosnost této otočné židle je 120 kg.

Dodávka včetně montáže

•barva opěradla: antracit, tmavě modrá
•barva konstrukce: černá
•materiál sedáku: textil
•materiál opěradla: textil
•materiál kříže: plast
•materiál područek: plast
•mechanika: permanentní kontakt
•nosnost: 120 kg
•rozměry v x š x h: 105 - 118 x 40 x 48 cm
•rozměry sedáku š x h: 40 x 48 cm
•výška sedáku: 45 - 58 cm
•výška opěradla: 60 cm
•područky: ano
•typ područek: pevné
•odolnost: vysoká (100 000 cyklů)
•nastavitelná hloubka opěradla, dodáváno v rozloženém stavu, plynový píst


Mechanika "Permanentní kontakt":
Mechanika zajišťuje neustálý kontakt opěradla se zády uživatele díky pohyblivé opěrce. Umožňuje zajistit vhodný sklon opěradla ve zvolené poloze. Mechanismus obvykle nabízí také možnost nastavit si výšku opěradla a výšku sezení. Sedák je vždy statický.

typ: Kancelářské židle Bravo - není podmínkou, zadavatel výslovně umožňuje dodání jiného produktu, pokud budou dodrženy požadované technické parametry
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
20,00
ks
2 800,00
Dělení na části


Předpokládaná hodnota VZ
56 000,00
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Praha
Těšnov
65
17
11000
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 53 odst. 1 a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 139 ZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
30.06.2015

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Uchazeč v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
objednávka bude vytvořena zadavatelem po vyhodnocení VZ

Způsob a doba podání nabídky

08.06.2015 08:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





Postup pro stanovení výsledného pořadí při shodě nabídek
Losování bude probíhat v souladu se zásadami uvedenými v § 6. Účastnit se losování mají právo zájemci, kterých se losování týká. O termínu losování je zadavatel písemně vyrozumí nejméně 5 dnů před losováním prostřednictvím e-tržiště.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
08.06.2015 08:00:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Petr Sládek v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: MINISTERSTVO ZEMĚDĚLSTVÍ
Doručeno: 28.05.2015 13:19:27

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 27.05.2015 14:50 Petr Sládek 27.05.2015 14:50 Petr Sládek právě zobrazena

Kontextová navigace