Předmětem výběrového řízení je nákup/dodávka 50 ks kancelářských židlí s vysokým opěrákem.
Součástí VZMR je atest výrobku ze Státního zkušebního úřadu, nebo certifikát GS platný pro Evropu nebo prohlášení o shodě podle §13 Zákona 22/1997 Sb.
Zadavatel dále požaduje certifikáty ISO 9001 a ISO 14001 výrobce.
Uchazeč uvede v popisu předmětu nabídky jednoznačnou specifikaci nebo jednoznačnou identifikaci předmětu VZ tak, aby bylo možné prověřit splnění technických parametrů.
Zadavatel požaduje produktové listy, které budou osvědčovat splnění zadávacích podmínek. Produktovými listy se rozumí jak produktový list přímo, tak také např. snímek webové stránky apod. Produktovým listem není myšlen URL odkaz.
V případě, že dodavatel nedoručí objednateli podepsanou objednávku zpět do 7 dnů od jejího doručení, je objednatel oprávněn vzít objednávku zpět a zadat veřejnou zakázku dalšímu uchazeči v pořadí.
Dodavatel odpovídá za vady zboží zjištěné při jeho předání nebo v průběhu záruční doby, a to za všechny vady zboží existující v době předání i za vady vzniklé později. Dodavatel za tímto účelem poskytne objednateli záruku za jakost po záruční dobu v délce 24 měsíců.
Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží.
Splatnost faktury minimálně 21 dní.
Cena bude uvedena jako celková zahrnující dopravu do místa plnění, recyklační, autorské i jiné poplatky.
Zadavatel je oprávněn zveřejnit objednávku uzavřenou s vybraným uchazečem na inter-ních informačních systémech a na profilu zadavatele.