Domů  /  Zadávací řízení  /  Kancelářské potřeby  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Státní zemědělská a potravinářská inspekce
IČO: 75014149

Sídlo/místo podnikání:
Květná 504/15
60300  Brno

Kontaktní osoba:
: Blažena Gašková
: blazena.gaskova@szpi.gov.cz

Organizační útvar:
UI - KÚ
Kontaktní adresa:
Květná 504/15
603 00 Brno
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: Kancelářské potřeby
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Dodávky (zboží)
Systémové číslo: T002/14/V00014788
Evidenční číslo: SZPI/AC979-1/2014

25.09.2014 10:43:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Blažena Gašková
blazena.gaskova@szpi.gov.cz

Roman Müller
roman.muller@szpi.gov.cz

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Kancelářské potřeby
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Blažena Gašková
blazena.gaskova@szpi.gov.cz

Roman Müller
roman.muller@szpi.gov.cz
Evidenční číslo zadavatele
SZPI/AC979-1/2014
Druh veřejné zakázky
Dodávky (zboží)
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Kancelářské potřeby dle přiložených seznamů - viz přílohy 1-4.
Zadavatel požaduje dodání potvrzení, že dodavatel zaměstnává více než 50 % osob se zdravotním postižením dle § 101 odst. 2 zákona č. 137/2006 Sb., zákona o veřejných zakázkách.
Položky předmětu VZ
Kancelářské potřeby a různý papírový materiál, drobné kancelářské vybavení
30190000-7 - Různé kancelářské zařízení a potřeby
30190000-7 - Různé kancelářské zařízení a potřeby
viz přílohy 1-4
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
Dělení na části


Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Brno
Květná
504
15
60300
Česká republika
Další místa plnění
Brno
Běhounská
10
61200
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Potvrzení, že dodavatel zaměstnává více než 50 % osob se zdravotním postižením dle § 101 odst. 2 zákona č. 13/2006 Sb., zákona o veřejných zakázkách

Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 53 odst. 1 a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 139 ZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
14.11.2014

Platební a obchodní podmínky




Součástí nabídky uchazeče bude tvořit závazný návrh smlouvy, který bude podepsán osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče. Uchazeč jako součást nabídky předloží návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže).
objednávka/faktury

Způsob a doba podání nabídky

06.10.2014 09:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?



Nutná kontrola nabídky:
- potvrzení podle § 101, odst. 2, zákona 137/2006 Sb.
- nabízený předmět plnění


Postup pro stanovení výsledného pořadí při shodě nabídek
Losování bude probíhat v souladu se zásadami uvedenými v § 6. Účastnit se losování mají právo zájemci, kterých se losování týká. O termínu losování je zadavatel písemně vyrozumí nejméně 5 dnů před losováním prostřednictvím e-tržiště.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

1. Prodávající spolu s dodáním zboží dle Příloh 1, 2, 3 a 4 této Výzvy vystaví a doručí kupujícímu 5 faktur:
První faktura (viz Příloha č. 1 – OPTE) – fakturovat pouze kancelářský papír, druhá faktura (viz Příloha č. 1 – OPTE) – fakturovat zbývající kancelářské potřeby, třetí faktura (viz Příloha č. 2 – OKLC), čtvrtá faktura (viz Příloha č. 3 – OPZ), pátá faktura (viz Příloha č. 4 – KÚ).
Součet cen ze všech faktur se bude rovnat celkové kupní ceně.

2. Každá faktura bude mít náležitosti daňového dokladu dle platných právních předpisů. Náklady spojené s balením, případně dopravou zboží nese prodávající.

3. Prodávající je povinen dodat kupujícímu zboží dle Přílohy č. 1 – OPTE na adresu Běhounská 10, Brno a v případě Přílohy č. 2 – OKLC, Přílohy č. 3 – OPZ a Přílohy č. 4 – KÚ na adresu Květná 15, Brno.

4. Kupující požaduje dodávku zboží pro různé útvary své organizační struktury, proto zboží dle Přílohy č. 1, 2, 3 a 4 bude baleno odděleně a balení bude označeno: Příloha č. 1 – OPTE, Příloha č. 2 – OKLC, Příloha č. 3 – OPZ a Příloha č. 4 – KÚ.

5. Dokladem prokazujícím dodání zboží bude dodací list nebo jiný doklad.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
06.10.2014 09:05:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Blažena Gašková v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Státní zemědělská a...
Doručeno: 25.09.2014 16:01:51

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 25.09.2014 10:43 Blažena Gašková 25.09.2014 15:57 Blažena Gašková právě zobrazena

Kontextová navigace